8 Temmuz 2020 Çarşamba

Erkek arkadaşıma hediye hazırlamak istiyorum

Bugüne kadar erkek arkadaşıma yaptığım hediyeleri anlattım. Kendin yap hediye fikirleriyle sizlerle olmaya devam edicem :) Özel olarak istediğiniz bir video varsa yorum yapabilirsiniz. Ne zaman başınız sıkışsa, o mülayim, ağır başlı adam gidip de, yerini gerçek bir kahramana bırakıyorsa ve sizi her türlü sıkıntıdan kurtarıyorsa, işte O aslında.


Bi kaç gündür çok düşündüm, araştırdım ama aklıma yatan bir şey bulamadım. Sevgilime özel bi hediye hazırlamak istiyorum. Bi kaç şey geldi aklıma tabii ki ama onlarda çok demodeleşti artık.


Bazı forum sitelerinde hediye sitelerinin linkleri paylaşılmıs ama ben kendim hazırlamak istiyorum. Fazla yüksek bi bütçem yok. Eğer erkek arkadaşınızın tarzı her zaman şıksa ona en sevdiği renkte gömlek ya de kemer alabilir, eğer erkek.


Beraber olduğunuz süre ne kadar kısa ya da uzun olursa olsun bayanların en çok zorlandığı konulardan birtanesi erkek arkadaşlarına hediye seçme aşamasında yaşadıkları kararsızlıklar. Erkekler için hediye fikirleri. Yılbaşı bahane,sevdiklerimizi mutlu etmek şahane! Yeni yıl yaklaşırken sevdiklerinize ne hediye alacağınız konusunda kararsızlık yaşıyorsanız biraz olsun işinizi kolaylaştırayım dedim ve bu yazıyı hazırladım.


Yüzlerce kişiye özel ürün ve uygun fi. Hele ki erkek arkadaşa hediye almak istediklerinde o hediyenin eşsiz ve güzel olmasını isterler. Bu nedenle kendilerinden bir şeyler katarak çok güzel hediyeler yapabilmektedirler. Takı takmazlar, makyaj yapmazlar, çanta gibi aksesuarları genellikle kullanmazlar, üste.


Hatta bunu şöyle düşünelim. Bir erkek yastığı yapsın ve bayan sevgilisine hediye etsin ki sanki hep yanındaymış hissi versin. Bir de aradıkları hediyeyi bulamadıkları an “Of ki, ne of! Hediye fikirleri, Teyze sözleri ve Teyze sözleri hakkında daha fazla fikir görün. Yazımın sonunda daha canlı bir siz istiyorum.


Bu bir hediye gibi gözükse de aslında gerçek anlamda sürprizdir. Eğer ki erkek arkadaşınıza onu çok mutlu edecek bir sürpriz hazırlamak istiyorsanız. Kız arkadaşa veya erkek arkadaşa hediye, sürpriz hediye olarak. Ben de yaptım en iyi arkadaşıma.


Bence bu kutu dünyanın en şık el yapımı hediye örneklerinden birisi. Ona bir aşk defteri hazırlamak çok güzel olacak emin ol #128578; Karton, boya kalemleri ve fotoğraflarınızla bunu yapmak hem çok keyifli olacaktır, hem de sevgilin bayılacaktır. El yapımı evlilik yıl dönümü hediyesi veya sevgiliniz ile yıl dönümünüzü kutlamak için bu güzel ve manevi yönden değerli sevgiliye farklı hediye fikirleri ‘nden biri olan scrapbook’u tercih edebilirsiniz. Bazen duygularınızı yazarak ifade etmek istersiniz. Bir tartışma yaşadıysanız ve kendinizi affettirmek için yazmak daha iyi geliyorsa işte güzel bir sunum şekli.


Kızlar merhaba erkek arkadaşımın doğum günü yaklaşıyor ve ben hala kafamda hediye konusunda net bir şey oluşturamadım Yılbaşında parfüm almıştım bu sefer manevi değeri olan bir şey istiyorum kendim hazırlayacağım bir şeyler olabilir. Yılımızı kutlayacağız biliyorum daha var ama ben ona mükemmel bir şey hazırlamak istiyorum. Fakat el emeği hediye hazırlamak okadar da kolay değildir.


Süperman kadar güçlü bir sevgiliniz var ve siz ona ne hediye alsam diye kara kara düşünüyorsunuz! Hiç düşünmeyin hanımlar… Bu kol düğmelerini sevmeyecek bir erkek yok. Manevi değeri yüksek ve farklı olan bir hediye. Bu konuda sizin de yardımlarınıza çok ihtiyacım var.


Eğer işin kolayına kaçmak istemiyorsanız, sevgilinize değerli olduğunu hissettirmek ve yıllarca saklayacağı, unutamayacağı ( pek tabii olarak unutmak da istemeyeceği ) bir hediye hazırlamak istiyorsanız çok doğru bir adrestesiniz. En güzel sevgili hediyeleri ile sizlere heyecan verici romantik hediye fikirleri sunuyoruz. Doğum gününde sevgilinizin sizden beklentisi sıradan bir güne nazaran çok daha fazladır.


Ama aşk En güzel doğum günü hediyeleri ile sevgilimi şaşırtayım demekle yetinmez. Aşk maneviyat ve maneviyatı hissettirebilecek yürek ister :) Şimdi içinizden Çattık demiyorsunuzdur umarım. Saat erkeğe en çok yakışan aksesuarlardan biri. Yapılabilecek basit ve etkili bir hediye seçeneği olur. Belki ben erkek arkadaşıma onu yapamam ama erkek arkadaşım bana böyle bir hediyeyle gelse sanırım ona bir kez daha aşık olurum.


Gerçekten bunlar kızlar için çok. Begenmek ne kelime tek kelimeyle hayran kaldım öyle ki elime gecen tüm fotoğrafları sizin sayenizde bastırmak istiyorum. Yeni alışverişlerde görüşmek dileğimle :).


Sadece QTY_SP fotoğrafla mı hazırlamak istiyorsun? Duvarında olmasını istediğin dekoratif görüntüyü hazırlamak sadece birkaç dakikanı alacak. Tek yapmanız gereken sisteme kayıt olarak bir kod almak ve bu kodu, sizin için bağış yapmasını istediğiniz kişilere iletmek.


Bu sayede, siz özel bir günü kutlarken sevdikleriniz size hediye almak yerine bağış yapacaklar. Romantik bir hediye tüm buzları eritebilir ve fethedemeyeceği bir kalp yoktur. Hele de göz kamaştıran bir takıysa hediyeniz, romantik mesajlar ve sözler ile birlikte mükemmel bir seçim olacaktır.


Erkek arkadaşıma hediye hazırlamak istiyorum

Tüm bu bahsettiklerimizi bir araya getiren hediye sepeti, sevgilinizi özel günlerde mutlu etmeniz için mükemmel bir yol. Sizlere bir kaç hediye fikirleri vereceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar