25 Aralık 2019 Çarşamba

Gmail gelen mailler spama düşüyor

Bende gmail le devam etmek istiyorum ancak spama dusen mailleri bu spam degil dedigim halde ayni adresten gelen mailler yine spama dusebiliyor. Hatta gelen mail adresi adres defterimde bile kayitli. Konuyla İlgili Etiketler: gelen kutusuna düşen mailler, gereksize düşen mailler, gmail gelen kutusu, gmail neden spam klasörüne alıyor, gmail spam klasörüne giden mailler, gmail spam problemi, gmail spama düşüyor, hotmail neden önemsiz olarak işaretliyor, hotmail spam problemi, hotmail spama düşüyor, junk mailler, mail spam. Spam klasörünüze giden e-postalar önceden kestirilemez. Bazı kullanıcıların bu soruyu sorduğunu duyar gibiyiz.


Gönderdiğiniz e-postaları ilk önce mail servis sağlayıcı karşılar ve gerekli hesaplara yönlendirir. Email servisleri bir çok mail filtre altyapıları kullanmaktadırlar. Gelen mailler neden spama düşer? Bu filtreler, normal yazışma mailleri ile reklam içerikli maillerin ayrımını yaparlar.


Bu ayırım ile gelen iletinin önemli veya önemsiz olduğunu belirler. Nedeni ne olabilir günlerdir kafayı yedim. Yardımcı olursanız sevinirim. Spama düşmesini engellemek için neler yapabiliriz?


Bu sorunu yaşıyorsanız büyük ihtimalle Gmail ve Hotmail e-posta hizmetini kullanıyorsunuz ve müşterilerinizin size gönderdiklerini mailler spam klasörüne düşüyor. Merhaba daha önceki makalemizde bölümden bahsetmiştim bu bölümde sunucu vps vds veya hosting yapılandırmalarımızın üzerinde yaşadıgımız mail sorunlara deyinmek istedim. Outlook sisteminin spam sorunu konusunda almış olduğu önlemler neticesinde bu konuyu anlatmaya gerek duydum. Merhaba arkadaşlar, contact form kullanıyorum ve siteden bu form üzerinden gelen mailler malesef spama düşüyor biraz nette araştırdım çeşitli önerler var ama hepsi eski bazı eklentiler paylaşılmış ama yıl öncesine ait bu formu kullanıp spam sorununu çözen varmı yardımınızı bekliyorum.


Son zamanlarda gmail adresime gelen bir cok guvenilir mail spam kutusuna gidiyor. Ornegin bankalardan gelen kredi karti ekstrelerim cogu zaman spama gidiyor. Bu durum genelde herhangi bir insan, bir yerden ilk kez bir şey satın aldığında, alışveriş sepeti otomatik olarak bülten üyeliğini kontrol ettiğinde. Mesela bir mail adresinden gelen mailler bazen spama bazen gelen.


Dikkat dağıtmadan yanıtlanan e-mailler, internete bağlanınca gönderiliyor. SPF kaydımız rdns kaydımız tamam. Sizlerde bu tür filtre seçeneklerini uygulayarak iş-okul ile ilgili maillerin spam kutusuna düşmesini engelleyebilirsiniz.


Outlook a tanıttım fakat benim gönderdiğim mailler hotmailde önemsiz posta ya (junk maile) gmail de ve da falan heryerde spam mail olarak gidiyor. Kolayca Önemsiz e-posta koruma düzeyini değiştirmek veya otomatik olarak gereksiz e-posta silin. Sadece diğer e postalarınıza gelen maillerden haberdar olmak istiyorsanız yönlendirmeniz yeterli. Eğer hem kontrol etmek istiyor hem de gmail üzerinden yanıtlamak istiyorsanız hesabınızı bağlamak en mantıklısı olacaktır.


Eeh, gönderici sahte değil son tahlilde, o yüzden spama değil direkt gelen kutusuna düşüyor bu mailler. Fenalık bastı artık ayıptır söylemesi. Mailiniz spama mı düşüyor?


Tüm önemli iletilerinizi, dosyalarınızı ve resimlerinizi sonsuza dek saklayabilir, aradığınız herhangi bir bilgiyi bulmak için. Hazır e-posta sınıfları ile SMTP kullanarak e-posta gönderdiğimde kısmen başarılı oluyorum. Ama Outlook üzerinden aynı e-posta hesabını kullandığımızda spam filtrelerine takılmıyor. Spam kontrolünü defalarca yaptım fakat gmail e gelen güncelleme de gönderilen mesajlar inceleniyor yazılar aynı olduğunu saptadıkları zaman spam olarak işaretliyorlar çözümü ise instagramın logosunu taslaklarda. Gmail gibi yandex gibi altarnatifi başka bir yer varmıdır taşıyabileceğimiz.


Birkaç içinde gönderdiğiniz mailler gelen klasörüne düşmeye başlarsa ne mutlu size. Bir değişiklik olmazsa açık söylemek gerekirse yapacak çok fazla şeyiniz yok. Spamsız mailler dileğiyle, bir başka PHP serüveninde görüşmek üzere hoşçakalın! Php’de mail göndermeyi çok denedim ama bir türlü başaramamıştım. Hosting firmasıyla görüştüğümde smtp class’ları ile mail göndermemi istediler.


Bu makaledeki kodları denedim gerçekten de sorunsuz çalıştı. Merhaba arkadaşlar, son dönemlerde ciddi bir şekilde spam maillerin arttığı ve gönderilen maillerin spam’a düştüğü yönünde sorular geliyor bunun üzerine referans bir makale olması açısından bu konulara değinen bir makale hazırlamaya karar verdik. Spam’a düşme sebeplerini inceliyelim. Merhaba Arkadaşlar , Hotmaile giden maillerimizde sıkıntı vardı.


Aynı şekilde , Hotmail veya başka adreslere mail gönderimlerimde hiçbir problem yaşamıyorum. Merhaba, Forum içeriğinden dolayı konuları okuma ve yardım etme zaman aldığı için diğer okunmayan konular Yeni Mesajlar bölümünden zaman aşımından kayboluyor buda okunmayan ve görülemeyen konular olabiliyor diye bir önerim var aşağıdaki resimdeki gibi aynı ayar yapılırsa daha sağlıklı olacağını düşünüyorum. Gmail’e spama düşmemek için başka ne.


Admin CP=Seçenekler=Genel Ayarlar=Okunan Forum. Eski bir reseller vardı çalıştığım firmada onun lokasyonu ve dolayısıyla ip adresi değişti ancak ns adresleri aynı kaldı. Bu bazı kişiler tarafından bu mail spam diye işaretliyor.


Daha sonra gönderdiğiniz mail o kişinin spam kutusuna düşüyor ve mail geldi uyarısı almıyor. Bir diğer sebebi ise arka arkaya yollanan mailler ile olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar