18 Temmuz 2018 Çarşamba

Twitter mesaj gitmiyor

Telefonunda attığınız mesaj gitmiyorsa. Eğer bir kişiye mesaj gönderemiyorsanız yani bir numaraya SMS gitmiyorsa numara engelleme seçeneklerini kontrol ediniz. Tabi bazı modellerde de mesaj engelleme ayrı bölümde yer alıyor. Tek bir telefon numarasına mesaj gitmiyor mesaj gönderemiyorum sorunuyla karşılaşanlar karşı taraftaki kişi sizi engellemiş olabilir.


Ben Nokia nkullanıyorum. Turkcell’de mesaj gitmiyor sorunu çözümü için bu yöntemleri denemeniz gerekecektir. Bunun dışında Avea ( Turk Telekom ), Vodafone, Turkcell hatlarınız da kullandığınız paket aşımı, kullanımını kontrol ediniz. Paket aşımı varsa hizmet kısıtlaması olabilir. Ya gün oldu facemde bu sorunla karşılaştm arkadaşımn facesnden mesaj atıyorum ama kendi faceme girince geln kutumda mesj yok eski konuştuklarım duruyr ama ben yeni gelenleri ve gönderdklerimi göremiyorum ne.


Net bir çözümünü bulamadım, bu konu hakkında bilgisi olan ya da daha önce başına gelen var mı? Haneli numaralara mesaj gitmiyor. Sms ayarlarından tutun da diğer şebeke ayarlarına varıncaya kadar bu sorun yaşanabiliyor. Gerçi artık sms pek kullanılmasa da, bu noktada ön plana çıkarılan birbirinden farklı seçimler de gayet gerçekçi bir noktaya ulaşıyor idi. KiLeyla Soru Gönder : ben instagram’da direct message , mesaj gönderemiyorum , gelen mesajları bildirim panelinde görüyorum ama açmaya kaldığımda bilinmeyen bir ağ hatası oluştu gibi sorunla karşılaşıyorum.


Twitter mesaj gitmiyor

Bu sorunu nasıl çözerim. Cevap : Merhaba Leyla Hanım , İnstagram popüler bir uygulama olduğu için kullanıcı sayısı oldukça fazladır. Kime mesaj göndermek istiyorsanız, o kişinin mesaj ekranına gelmeniz gerekiyor.


Instagram gif gönderemiyorum gitmiyor sorunu nasıl çözülür_. Ne mesaj ne de retweet, favori bildirimlerini alamiyorum. Sildim tekrar yukledim, bildirim merkezinden herseyi denedim hala bildirim gelmiyor. Sosyal medyaya ulaşılmaya.


Twitter mesaj gitmiyor

Yani bu merkez numarasının ayarlarını yapmadığınz sürece kullanamassınız. WhatsApp mesajlarım gitmiyor? Menüden “İletiler” bölümüne giriş yapın. Menü tuşuna basarak Ayarlara girin.


Açılan sayfadan ayarını yapmak istediğiniz seçeneği tıklayın. Aradığınızı bulmak için aşağıdaki başlıklara da göz atabilirsiniz. Mesaj gönderme ve alma sorunları.


Yeni arkadaşlar edinebilir, ünlü kişileri takip edebilir hatta onlara direk özel mesaj atabilirsiniz. Twitter Ayarları Nasıl Yapılır? Bu masajlarda yine karakter sınırı 1olup. Sile ilk kez bu sorun ile karşılaşıyorum. Geçen gün telefonu kapatıp açtım ve ne mesaj atabiliyorum ne de mesaj geliyor telefona ne yapabilirim acaba?


Eğer sorununuz halen çözülmediyse, bu mesajı yanıtlayın deniyor mesajda. Broadcast Too Full” şeklinde bir mesaj veriyor. Peki ama neden gitmiyor mesajlar? Turkcell kullanıcıları son zamanlarda kısa mesaj sms gitmiyor hatasıyla karşı karşıya kaldı.


Göndermek istediğiniz mesajları yeniden gönder demenize rağmen mesajlar yinede gönderilmemektedir. Fakat bu uygulamanın ne yazık ki bir eksi bulunmaktadır. Geri yüklenen hesaplarınızda bulunan gruplara mesaj göndermek istediğinizde mesajlarınız gitmediği görünmektedir.


Android telefonunuzda 3-haneli operatör numaralarına mesaj gönderemiyorsanız çözüm yöntemleri yazımızın devamında. Android Anroid Android Android telefonlardaki Premium SMS sorununa sürekli çözümler üretiyoruz. Sizden gelen geri bildirimlere göre yazımızı güncellemeye devam ediyoruz.


Twitter mesaj gitmiyor

Bildirimlerini kontrol etmek için şimdi giriş yap, sohbete katıl ve takip ettiğin kişilerden gelen Tweetleri kaçırma. Bu Tweetler hoşuna gitmiyor mu? Bir hesabı takip etmeyi bırakmak için profil resminin üstüne gel ve Takip ediliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar