22 Aralık 2016 Perşembe

Kalbimdesin sevgilim

Cem Filiz adlı şaire ait tüm şiirleri antoloji. Gülhan Ehliz adlı şaire ait tüm şiirleri antoloji. Kalp cam vazo içerisinde pembe lilyum çiçekleri ile hazırlanmış, yeşillik ile süslenmiş bu aranjman kalbinizin sahibini çok mutlu edecek. Sen benim senle atan kalbimdesin!


Hemen İzlemek İçin Tıklayınız! Seni seviyorum Ben hep başkaları için yaşadım, ilk defa kendim için birşey yapıyorum, kimin ne düsündüğü. Bugün ziyaretçi (klik) kişi burdaydı!


Ya hep ya hiç sevgilim Ya seninle ya sensiz Olamaz başka biri Ya seninle ya sensiz! Dağ gibi deniz gibi Ya seninle ya sensiz! Tureng Dictionary and Translation Ltd. Kategorilere ayrılmış milyondan fazla sözcük ve sözcükleri farklı aksanlarda dinleme seçeneği.


Kalbimdesin sevgilim

En güzel zamanları senin için sakladım sevgilim birlikte yaşayalım diye. Her anına imzamızı aşkla atalım diye. Sevdiğin birini etiketle ️ Daha fazlası için sayfamızı takip edebilirsiniz kalbimdesinsevgilim kalbimdesinsevgilim - sevda hercai ask aşk ozdemirasaf gunaydin siirsokakta sonbahar oguzatay muzik edebiyatfakültesi edebiyatbirlesiyor sabahattinali ahmetkaya ahmetarif cahitzarifoğlu cemalsüreya edebiyat nazimhikmet tbt sarki.


HeR Zaman KaLbimde Ta$ıdım Seni KmseLeR aLamadı yeRini , oLmadı Senn KadaR kimse Sevmedi beni. Ve o an gelirde İşte o an, ben yaşayamam Hangi yönünü çok seviyorum? Bitmez sorular, Uzar geceler, O düsünceler, üzüntüler. Sensiz yasayamam, sensiz hiç olamam, Sensiz yasamak zor geliyor bana.


Bana kalbimdesin deme sevgili. Kalabalık yerlerde sıkıntı basıyor beni. En tatlı sakarlığın gözlerime takılıp kalbime düşmendi.


Ay ışığı gibi girdin yüreğime, hiç yabancı değilsin, kırk yıllık sevgilim gibi. Sadece kuru bir özledim mi yazdı yanık yüreğin. Kalbimdesin Elimde Değil-HAYY KİTAP- Mehmet Ercan Seni sordular avuçlarımı gösterdim.


Kalbimdesin sevgilim

Sebep Sen Olmayacak kişiyi beklemekten, imkansızı istemekten yorgun düştü ruhum. Hücrelerime kadar işleyen birini hayatımdan çıkarmak gibi bir derde düştüm şu aralar. Kolay olmayacaktı… Ona dair kurduğum hayallerden bir mezarlık doğacaktı şimdi. Yüzünü görmesem de hayalinle yürüyorum adını yazdığım sokaklarda. Hep kalbimdesin sevgilim …’ ‘Her şey seninle başlar, seninle biter, her günüm sen ile doğsun istiyorum.


Birlikte yola çıkmak için gereken üç. Seni seviyorum sözleri, seni seviyorum mesajları,seviyorum seni sözleri, resimli sevmek sözlerini sayfamızdan okuyabilir facebook, twitter gibi sosyal ağlarda paylaşabilir sevdiğiniz kişiye seni seviyorum mesajı olarak gönderebilirsiniz. Uyuyorum, uyanıyorum ve kurtuldum zannederken yine seni seviyorum.


Anlamadılar dua ettiğimi! Birileri ısrarla sevmedi bizi. Benim artık bir gökyüzüm var. Aynalarda bir ölümlüyü izliyoruz her gün. Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultanı oldun, gece gökyüzünde parlayan yıldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun.


Kızı karşısında çok üzgün sevgilim onu öyle görünce teselli etmiş. Sevgililer Günümüz kutlu olsun sevgilim. Kalbimdesin benim, severek ayrıldık,unutmam ben seni, belki bi gün yine olur, ayrılmasaydık keşke ama korkuyorum kavga ederiz diye mesajlar atmış kıza bu mesajları okudum. Merak etme sevgilim Kalbimdesin sen heran Vuramam sana Elimi kaldırsamda Kıyamam sana Beni anlamasanda Bu garip halimi ben bile anlamıyorum Tek bildiğim birşey var Seni çok seviyorum.


Kalbimdesin sevgilim

Belki sen şimdi ya uykudasın, ya nöbetsin, canım sevgilim sen her zaman benim kalbimdesin. Askerimin otobüsü korna çalarak gidiyor, yârimden ayrı kaldım yüreğim yanıyor, söyle bana söyle sevgilim bu ayrılık çabuk geçer mi? Sevmek daima beraber olmak değil, sensizken bile seninle olabilmektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar