29 Haziran 2017 Perşembe

N11 mağaza yönetim paneli

Alışverişin uğurlu adresi n11. App developed by nFile size 2. This application is intended for n11. Yaşadığınız sorunları en aza indirgemek ve merak ettiğiniz konularda hızlıca bilgi alabilmeniz için sizlerden gelen soruların cevaplarını bu sayfada topladık. Merak ettiğiniz diğer konular ve cevabını bulamadığınız tüm sorularınız için bize e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz.


TL ve ücretsiz kargo ile n11. Nmağazanız varsa, tüm ürünlerinizi yönetebilir, fiyatlarını güncelleyebilir, ürün yorumlarını görebilir ve uygulamayı kullanarak ürün açıklamalarını düzenleyebilirsiniz. Tüm ürünlerinizi taşımak istemediğiniz durumlarda, İdeasoft paneli üzerinden hangi ürünleri taşımak istediğinizi seçerek, nentegrasyonunu kolay ve hızlı bir şekilde. APK BLACK files version 2. Meanwhile, you can find more from the official description below. Nyorumları ve NPanel şikayetleri sikayetvar.


Sorunumu çözmek için ulaşabileceğim bir tane müşteri hizmetleri destek hattı yok. Nentegrasyonunda sitenizdeki ilgili kategoriler için tek tek xml dosyası oluşturmalı ve bu xml dosyalarını ne yüklemelisiniz. NENTEGRASYONUN YÖNETİM PANELİ. Kurulum sonucunda KobiMaster sitenizdeki ürünleri Ntarafına aktarmak, stok ve ürün bilgisi güncellemek, siparişlerinizi KobiMaster yönetim panelinden yönetebilmek ve diğer. Giriş sayfasının üst kısmında bulunan “mağaza girişi” bölümüne gidilir.


Hemen üye ol kısmına tıklanarak üyelik sayfasına gidilir ve üyelik bilgileri doldurulur. Pazaryerlerinde (N1HB,GG,EPTTAVM) satış yapabilmeniz için vergi mükellefi olmanız gerekiyor. Bekledikçe kaybeden, harekete geçtikçe kazanan olacaksın.


Look at most relevant Safeer E Aza. Bu bölümde eticaret sitenizi yönetirken en çok kullandığınız özellikleri bir araya getirmeye çalıştık. PHP İle Admin Paneli (Responsive) - Ücretsiz. Saol hocam Ben buna COUNTER STRİKE 1. Serveri yaptım çalışıyor allah razı olsun. The website networks with hundreds of merchants to provide users with a wide selection of products under the categories of beauty and fashion, electronics, textiles, home and living, sports and outdoor, automotive, and more.


N11 mağaza yönetim paneli

Sağ üst köşeden Hesabım menüsü içerisinden Api Hesapları linkine tıklayın. Mağazalar ürünleri tek tek veya toplu bir şekilde kolayca yükleyebilir, tek katalog yönetimi (hepsiburada modeli) ile sitede başka bir. NApi hesabı tanımlamak için öncelikle n11. Fark yaratan özellikleri ile birlikte 1SEO uyumlu, mobil uyumlu ve kullanışlı yönetim paneli, mağaza yönetim panel, mağazalar özel sayfası, komisyon sistemi, ürün onay sistemi, yasaklı ürün engelleme sistemi ve AliExpress gibi projeler için birden fazla dil seçeneklerini altyapısında barındırmaktadır. Teslimat Şablonu Oluşturma.


Yeni Şablon Ekleme Bölümünü Tıklayarak Yeni Bir Kargo Şablo veya İlk Kargo Şablonunuzu Buradan Oluşturmaya Başlıyorsunuz. Milyonlarca ürün, on binlerce mağaza ve aradığınız ne varsa n11. ShopPHP, PHP ile hazırlanmış paket e-ticaret yazılımıdır. ShopPHP e-ticaret paketlerini, kendi sunucunuzda kullanabilir, açık şablonları kişiselleştirebilir, aynı sürüm boyunca güncel lisansları ücretsiz alabilirsiniz.


Site üzerindne tüm hazır şablonları ve yönetim panelini inceleyebilirsiniz. Yönetim Paneli Mobil Uygulaması. Nve Sanalpazar’da listeleyerek yeni müşterilere ulaşın. Gelişmiş yönetim paneli ve modüler yapısı ile basit oyun sistemlerinden farklı olun.


Hem müşterilerinizi şaşırtın, hemde işlerinizi kolaylaştırın. Tarzı Mağazaların Satışları Üzerinden Komisyon Sistemiyle Çalışan E-Ticaret Sistemi Responsive Değildir. ASP nTarzı Mağaza Ekleme Modüllü E-Ticaret Sistemi Script Satışı. Yakın zamanda NApı hizmetinden yararlanılarak SOAP data çekimi sağlanılacak, yani mağaza sahipleri Nürünlerini kendi panellerine çektirebilecekler.


N11 mağaza yönetim paneli

Mağaza SMS Güvenlik Kalkanı ile tüm yönetim paneli erişiminiz tamamiyle güvende. Personel ve yöneticileriniz sistem şifrenizi bilse bile yönetim paneline sms doğrulaması olmadan giriş sağlayamaz. Shopgez connect ile tek yönetim paneli üzerinden tüm pazar yeri siparişlerinizi aynı anda yönetin.


Kullanıcı dostu yönetim paneli ile e-ticaret sitenizi yönetmek çok kolay. O kadar memnun kaldık ki yeni bir konsept ile açacağımız mağaza için yine ilk tercihimiz oldunuz. Hepsiburada, Gittigidiyor).


N11 mağaza yönetim paneli

Başarılarınızın artarak devam etmesini. Büyük ve orta ölçekli tüm müşterilerimize yapmış olduğumuz e-Ticaret paketlerimizin yönetimi buradan yapılmaktadır. Burası güvenliğin ve performansın ana kapısıdır. Bu kapıdan içeriye girenin yüzü gülüyor.


Eğer sizlerde bizim paketlerimizden birine sahip olmak istiyorsanız aşağıdaki iletişim formunu doldurarak bizden teklif isteyip tarafınıza dönüş. Adresi Olmak found at Türkçesi Var, Yağmur etc.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar