15 Şubat 2016 Pazartesi

Nasıl alevi olabilirim

Hilal Cebeci Hanımın nereden. Mümkünse nasıl olabilirim? Yoksa başka birşeyler yapmam gerekir mi? Kayıtsız Üye Nickli Üyeden Alıntı : Benim ailem sünni ama benim pek çok arkadaşım alevi ve ben de alevi olmak istiyorum. Aleviyim desem yeterli olur mu?


Ben bir Sünni ailenin kiziyim ama mutlu deglim mezhebimden. Bunu aileme nasil anlatabilirim? Sunniligi hic bir zaman benimseyemedim benim icin cok uzak.


Lütfen Saygili bir sekilde yor yapin yapabilirseniz. Anne tarafı da,baba tarafı da. Dijital reciver Arızaları Elektronik. Hıyarın biri aptal aptal anti-semitik laflar ettiği zaman, Yahudi olurum.


Bir Amerikalı, Müslümanlarla ilgili saçma sapan bir laf ettiği zaman Müslüman hatta İslamcı olabilirim. Ali’nin onun sevgisini yüreğinde taşıyanlar ve Kerbela belki ondan sonra hiç bir şey eskisi gibi değildi. Nasıl subay ve astsubay olabilirim?


Ben tanrısal(hakkin)zekânın ortak bir yaratımıyım. Evrenin küçük bir nüshasıyım. Osman ve Hz Ömer hakkındaki düşünceleri. Bunlar benim naçizane görüşlerimdir hatalı olabilirim ama artık mezhepler kavgayı bırakıp kardeş olmalılar. Sonra insanlar kendi aralarındaki işlerini parça parça böldüler.


Her grup, kendinde bulunan ile sevinip böbürlenmektedir. Yanılıyor olabilirim ama Mustafa. Güncel altın fiyatları, son dakika haberleri, spor, oyun, yemek ve ilginizi çekebilecek birçok servis, Türkiye’nin lider internet platformu Mynet ile sizlerle! Oysa ki alevilik sevgiye, iyiliğe, doğruluğa başlıca önem veren bir mezheptir.


Doğrudur ,aile alevi olması lazım. Ama kişi benimsiyorsa “bektaşi” olabilir, Aynı Cem ibadetinin paylaşırlar. Ayfer Karakaya-Stump: Tek yapmaya çalıştığım iyi tarihçilik. Aynen Ahmet Kaya’nın şarkısında dediği gibi, ‘kimdi bunlar, kimdi? Emekli bürokratım,yaşantım alevi değil,ancak alevi kültürünü seviyor ve cem tv ile alevi semahlarını takip eder ve Hz,Ali yi gerçek sevenlerdenim.


Sizinle tanışmak isterim. Kocaelide yaşıyorum,Erzincanlıyım,yaşım İyi geceler dilerim. Sadece inancımızı yaşar giderdik.


Kente göç edince baktık ki etrafımızda farklı farklı inançlar var ve. Yani alevi olmak için isimler illaki bir yerlerde yazılması mı gerekiyor? Yazılmayan alevi kabul edilmeyecek mi? Askeriyeye almıyorlar ama bu konuda birtane rütbeli asker gören çocuk umutlanacak ve onu almışlar bende olabilirim diyerek çalışacak kanaatindeyim ben. Türkiye’de ve dünyada yaşanan ve haber değeri taşıyan her türlü gelişmeyi sizlere en hızlı, en objektif ve en doyurucu şekilde ulaştırmak için.


Nasıl alevi olabilirim

Kayıt formunda her yer alan şahıs bizden, kendine özgü özel kartını alacaktır. Bu kartı muhafaza edeceğiniz en uygun yer yanınızda taşıdığınız kimlik belgelerinin yanıdır. Geçen yazımı habergalerisi.


HESAP KİTAP İŞİAli KAİM() Biz o etkinlikleri eksik aksak bulurken birde ne görelim son dört yıldır beterinde beteri varmış denecek kadar törenlerin. Ayvaliktada bir tahtaci köyü var ama ismini bilmiyorum. Aşere-i Mübeşşeredendir Hz. Kendilerini örnek alacağımız Sahabelerdendi. Muhammed(S.A.V.) kızını Ona vermiştir.


Ali başka eş de almak isteyince Peygamber Efendimiz izin vermemişlerdir. Bu kitap Avrupa Birliği’nin finanse ettiği “Gelin Canlar Bir Olalım” adlı projenin bir ürünü olarak yayınlandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar