19 Ocak 2017 Perşembe

Gayet ciddiyim

Ayrıca yazarımızın ilk kitaplarındandır. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim. BEN SENİN ESPİRİ YETENEĞİNE BAYILIYORUUUMMM. Artık cevaplamaktan bıktım.


Gayet ciddiyim

Gayet Ciddiyim kitabını okuduktan sonra çok net anladım bana neyi çağrıştırdığını. Yazar(lar) Gülse Birsel. Toplumsal olarak bildiğimiz ne varsa alt üst etme misyonu vardı. Kategori(ler) Eğlence-Mizah. Hep aynı soru… “O metinleri siz mi yazıyorsunuz?


Gülse Hanım’la tanışmamız gag programıyla olmuş, Avrupa Yakası’yla ilişkimizi pekiştirmiştik. Eğlenin diye yazıyorum,başka bir derdim yok. Bu kitabıyla kendisiyle olan bağım iyice güçlendi. Biri siyah, zayıf ve çekingen, öteki beyaz, şişko, gayet sosyal bir tip. Ve bunlar iki erkek kardeş.


Kedi mır mır kucağına gelir, seversin, oynarsın, bu kadar. Arada da yemek verip yemesini seyredersin. Pek şeker yerler kediler.


Daha iyi bir alışveriş deneyimi için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. RiskYok sistemi ile satın alabilirsiniz. Sizi iki toplantı, bir bütçe görüşmesi, bir kokteyl parti, alışveriş ve yarım mülakat arasına sıkıştırıverir. Oysa bir ev kadını O gün doluyum, manikür yaptıracağım, der mesela!


Gayet ciddiyim

Asla onlar gibi görüne-mezsiniz. Bir kere onlar kapıdan içeri girdiklerinde, hafif bir rüzgâr eser ve saçları uçuşur. GÜLSE BİRSEL-GAYET CİDDİYİM, GÜLSE BİRSEL tarafından kaleme alınmıştır. Kitap EPSİLON tarafından yayınlanmıştır. Harflerden Aradağınız Kitabı Tıklayıp Yorum Yaparsanız E-postanıza Gönderilir.


Kredi Kartıyla Taksitle öde, İstersen Kapıda Öde. Başta korsan yayıncılar olmak üzere, herkes çok memnun! Yok İşi ticarete döktü efendim, Bir şey tutulunca cılkını çıkarıyorlar. Ayıp, ayıp falan, bu laflar bir gün yalan olacak.


Gayet ciddiyim

Geriye sadece güldüklerimiz kalacak. TL Yolculuk Nereye Hemşerim TL Memleketi Ben Kurtaracağım! Yaşamın keyfi”, “hayatın anlamı”,”kalorisiz”,”gerçek meyve parçalı”, şudur budur.


Sokaklarda, büfelerde satılan içeceklerin bile satış taktikleri var: “Yayık ayranı”, “buz gibi limonata. Sosyetik davetlerin püf noktaları! Lütfen dev diskoteklerin giriş kapılarıyla ve bayii toplantılarıyla karıştırmayınız! Sergi açılışlarından, defilelerden, ünlü şirketlerin yıldönümlerinden ve Çırağan’daki düğünlerin bir kısmından bahsediyorum. Stories Discover Categories Issuu Store.


Gerçekten çok sürükleyici bir kitap. Ben de kitabın en beğendiğim yanlarını sizlerle sunmak istiyorum. Mükemmel bir sohbet havasında okuyup, bittiğine üzüldüğüm bir kitap.


Gayet ciddiyim şiirlerini okumak için tıklayın. Aldınız birinci kitabı, pişman oldunuz mu? Benimle konuşurken gözümün içine bakın! Kitap, piyasaya çıktığı zaman uzun süre çok satanlar listesinde kendine yer bulmuştur.


TL ile kapıda ödeme imkanı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar