22 Mart 2018 Perşembe

Tipsiz erkekler ne yapmalı

Tipsiz erkekler ne yapmalı ? Hayaller de yaşıyoruz hepimiz. Sevdiğimiz kız hep başkasına bakacak. Sokakta yürürken başımız hep eğik aynalara küstük zaten.


Diğer konusu altında soruldu. This feature is not available right now. Kadınlara güzel gözükmenin yolları aslında bakımlı olmaktan geçiyor.


Bakımlı bir erkek aynı zamanda çevresinde saygınlık kazanabilir. Fit bir görünüme sahip olması, sigara ve. Her erkek yakışıklı olmak ister. Peki bir erkeğin yakışıklı ve karizmatik olması için ne yapması gerekir? Zannediyorlar ki güzel kız her zaman yakışıklı erkeği seçer.


Erkekler genellikle bu tavsiyeyi umursamaz. Aslında bir kişinin sosyal medya hesaplarından onunla ilgili bazı kararlar vermek mümkün olabilir. Genel olarak erkekler- Umursamaz, cool takılmaya çalışan! Kimileri tipli diye adlandırdığımız gruba girer.


Güzellik geçici çirkinlik kalıcıdır Güzellik geçicidir. Bir kızı kendine aşık etme yolları ve yöntemleriyle ilgili İŞE YARAYAN TAVSİYELER al. Gökhan X, bir kızı kendine aşık etme konusunda ÇÖZÜMLER sunuyor. Beyler eşitlikten yana kadın ve erkek eşit taaam mıı ama ekmek almaya erkekler gitmeli ağır işleri erkekler yapmalı diyen eşitlikçi ablalarımızında bu eşitlenmeye katılmalarını dileğim olay şaka bir yana beyler dünyada neler oluyor böyle müslümanlar diye bir topluluklar erkeklerin cinsel organlarını kesiyorlarmış. Rollo Tomassi : Bence her ikisi.


Valla bu erkekler sıyırmış. Her şey olabilir bunun altında seven insan nasıl tipsiz der yahu sevdiğine. Sonuçta arkadaşın hala aynı.


Cevap yazabilmek için giriş yapmalı veya kayıt olmalısınız. Onlara karşılık vermen gerekmiyor. Fakat “Sevgilim rahatsız olur. Tişört için kurallar belli, kollar uzun olmayacak, mümkün olduğunca fit duracak, boyu pantolon kemer boyunu geçmeyecek.


Eveet Kısa Yakışıklılar, artık hazırsınız. Kendinizi daha fazla özletmeyin. Evli ve tipsiz bir adama aşık olmuştum. Lakin içim dayanamadı ve nihayetinde aradım.


Konusunu hayatimdegisti. Ona tam bir centilmen gibi yürüdüm ama sonunda kız beni reddetti. Beni reddettiği haftasonu ise onun yurtta yan odada hayvan gibi sikilirken bağırışlarını dinlemek zorunda kaldım.


O odada yaşayan çocuk, inanılmaz tipsiz ve uyuşturucu bağımlısı, baştan aşağı dövme kaplı bir “müzik çalışmaları”öğrencisi idi. Sevgiliye kendini affettirmek Eski sevgiliye ya da sevgiliye kendini affettirmek. Oldukça zor gözüküyor, biliyorum.


Zor olduğunu öğrendiniz. Cinsel Yaşam - Kizlarsoruyor. Ben ay içmemistim ızmirdeyim. Hem zengin olayım daha vasıflı birini bulayım hemde biraz yaşayayım derdinde bazı erkekler.


Birde evlenmek isteyen erkekler görüyorlar kız çok, bu olmazsa başkası olur diyor, küçük şeyler yüzünden vazgeçiyor. Halbuki evlenilecek kız az olsa ilk kabul edebilecek olanı alır, fazla dolanmaz. Aslında bizim toplum insanın kendisini geliştirmesine ve daha iyi olmasına müsait bir toplum değil. Aile büyükleri istiyorki kendisinden sonraki nesillerde kendileri nasıl gördüyse öyle yetişsin.


Değişikliklere açık değiliz. Hatta bu durum için farklı düşüneneler afaroz bile edilmiştir. Bundan dolayıda kimse aklındaki değişik düşünceleri özellikle çocuk. Kadınlar üzüm suyu gibidir, göstereceğiniz ilgiye göre şarap ya da sirkeye dönüşebilir. Sadece ben değil reddedilen tüm erkekler adına konuşyuorum.


Bugün kızların a gelmelerne rağmen ewlenememisinin yada lerinde ewlenip de çok tipsiz, şişko kel yağlı birine kalmasının sebebi budur. Dikkat Edilmesi Gerekenler: Yüz şekline göre saç kesilirken kuaförünüzle uzun uzun bir diyalog yapmalı, yüzünüzü mü, saçınızı mı ön plana çıkarmak istediğinizi belirtmeli, kilo, boy, giyim tarzınız ve hatta kişiliğinizi bile konuşmalı ve ona göre saç kesimi yaptırmalısınız. Arkadaşlar kesinlikle bir çözümü yok! Asosyallik, çirkinlik, insanlar vs.


Yine rededilirdim ama işte bi umut heyecanlanıyor insan. Bu özgüven kaybımı nasıl yenebilirim ? Hani öyle çokta tipsiz değilim. Giyinmeyi konuşmayı edebi adabıda biliyorum lakin bazen olmayınca olmuyor. Bana bu konuda yardım edermisiniz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar