4 Aralık 2017 Pazartesi

Evlenmek isteyen erkek ne yapmalı

Ne kadar çok evlenmek isteyen bayan ve erkek varmış bu kadar ya. Bu niyetim için bi dua varmı veya bi yerde hata mı ediyorum bu isteğimden dolayı? Selamun Aleyküm, bir süre önce sosyal medyada tamamen rasgele karşıma çıkan bir arkadaşa karşı bazı duygular besliyorum ama fransız tahminime göre müslüman ama dediğim gibi rasgeleydi şimdi onu bulmaya çalışmam ve tanışmak istemem beni günaha süreklemiş olur mu? Her kadın rüyalarının erkeğini bulup evlenmek ister ama bu her zaman söylendiği kadar kolay olmaz. O zaman biraz kopya çekin ve erkeklerin ciddi ilişki yaşamak istedikleri bir kadında.


Ne şartların uygun olmaması, ne de “Henüz hazır değilim” demesi bir mazeret olabilir. Hayatını sizinle paylaşmak istemeyen erkekten size yar olmaz! Kitabında evlenmek isteyen kadınlara tavsiyeler veren Zengin, yapılması gerekenleri maddede topladı. Ama erkeğin annesinden gördüğü şeyleri de yapmalı. Türk Dış Temsilciliğinde nikah kıyılamaz.


Kanada’daki yerel makamlar (belediye) nikahınızı kıyabilir. Evlilik süreci kendi hızında meydana gelir ve ne kadar acele ettirirseniz erkek konudan o kadar uzaklaşır. En iyisi ilk bir sene evlilik hakkında konuşmamanız. Yurtdışında evlenmek isteyen Türk vatandaşı ne yapmalı?


Selamünaleyküm hocam yaşındayım üniversitede okuyorum çocukluğum dan beri hiç bir bayanla çıkmadım. Günaha girerim diye kimsenin eline dokunmadım sadece evleneceğim kişinin de benim gibi olmasını istedim. Ne yapmalıyım kader deyip hiç kimseye. Bir erkek neden hemen evlenmek ister? Ha şunu da söyleyeyim bu devirde evlenmek isteyen erkekte çok az kimi görsem yaşında olsun yaşında olsun evlilikten kaçıyor.


Cevap yazabilmek için giriş yapmalı veya kayıt olmalısınız. Günümüz şartlarında yaşı geldiği halde evlenmeyen bayanların hali bir hayli zor olmaktadır. Bu aşamada nelere dikkat etmeliler? Erkek Arayan Bayanlar Ne Yapmalı?


Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Annesiyle babasının sorunlu evliliği yüzünden evlenmek istemediğini söyleyen bir erkeğe söylenebilecek en son şey şudur: Ben senin annen değilim! Zaten hiçbir erkek hayatının geri kalanını birlikte geçirmek istediği kadını bulduğunda, evlenme teklif etmekten çekinmez.


EVLENMEK İSTEYEN ERKEK NASIL ANLAŞILIR? Sert, maço erkek isteyen zamanımızın genç kadınları o sert erkeğe bir anlığına kızdıklarında onun başına polisleri ve avukatları ve hâkimleri dikecektir ve etrafındaki kadınlarca sevilen, talep edilen, hatta tapılan sertliği ve. Suriyeli bir kız ile evlenmek için gerekli belgeler nedir?


Parasal konularda sıkıntı yaşayanlar neler yapmalı? Hayırlı evlilik yapmak isteyen kimseler, her duada olduğu gibi önce Allah rızası kazanmak için duasına niyet eder,dua sonunda “Rabbim! Kerim hürmetine dünyam ve ahiretim için hayırlı ise şu dileğim,şu isteğim içinde okudum kabul buyur…amin ” diyerek dua eder. Ayrılmak, ilişkisini bitirmek isteyen bir erkek neler yapar, nasıl davranır, inceliyoruz.


Etiket: kadın erkek ilişkileri, kadın erkek ilişkisi, kadınlar ve erkekler, ayrılık, boşanma, erkekler. Ancak bir erkek iki yakın akraba ile aynı anda evli olamaz. Bir çoğumuzun yaşamında çok çok önemli bir yere sahip olan evlilik ilk adımlarını Lavinsta evlenmek istiyorum sitesi kapsamında sağlamaktadır. Ne yani, anlaşarak mı evleneceğiz, diyebilirsin.


Anlaşmadan, beğenmeden evlenmek mümkün mü? Tabi ki birbirinizi tanıyacak, beğenecek ve anlaştığınıza emin olduktan sonra evlilik kararı vereceksiniz. Buradan Üye Olarak siz atın.


Belkide mutluluk size bir tık kadar yakın. Sorum şu bir erkek, tesettürlü bir kadın ile evlenmek istiyorsa fakat karşısına çok ama çok aşık olduğu açık bir kadın çıktıysa ne yapmalıdır. Ama o kişi kapalı bir kadın istiyor.


Onunla çıktığımda uvey ablamın erkek arkadaşının çocukluk arkadaşı olduğu için kendimle ilgili bazı sorularına yalan cvp verdim ve daha sonradan bi ilişkiniz olmaya başladı onu çok seviyorum ve halada. Niyet ederek yada rekat namaz kılıp;”Allah’ım dünyam ve ahiretim için hayırlı olan birini nasip et. Her iki eşin nüfus cüzdanlarının aslı ve fotokopileri. Eşlerden biri yabancı uyruklu ise doğum kağıdı (birth certificate) veya anne ve baba adını, doğum yeri ve tarihini.


Inna fetahna leke fethan mübina. Ve fütihatis semaü fekanet ebvaba’’ okunması ve bu suyun evlenmek isteyen kişinin içmesi tavsiye edilmiştir. Cuma günü abdest alınıp rekât tövbe namazı kılıp defa Cuma suresi okunması hayırlı evlilik için tavsiye edilir. Boşanmak isteyen eş tek taraflı olarak evliliği sona erdirme hakkına sahip olmalı. Allah kanunu gibi) nedeniyle evlenmek zorunda olduğumuz (isteyen evlenmeyebilir ama yapabilen kaç kişi var.


Yani bu istisnadır) artık bir gerçek. Bir de evliliğin getirdiği belalar var. Toplum mühendisleri bu konuyu ne kadar inceliyor, ilgileniyor ya da farkındalar mı bilemiyoruz ama bu önemli konuya da bir çare bulmaları gerek.


Evleniyorsun ama ayrılamıyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar