20 Ağustos 2019 Salı

Bakıpta gelmeyen erkek

Bir erkek bir kıza sürekli bakıyorsa aşık olmadıysa bile hoşuna gitmiştir, etkilenmiştir. Gözüme güzel gelmeyen kıza öyle fazla bakmam. Güzelleri ise elimden geldiğince incelerim :D Konuşmuyorsa belki utanıyordur. Aynı zamanda Numune-i misal bir Erzurumludur.


Bazılarına yörede at binen, cirit atan, kabadayı tığ gibi bir delikanlıdır. Sanırım geç konuşacak Söyleneni anlıyor ve yapıyor ama onda sorun yok. Cevap: Erzurum Şivesi ve Kullanılan Kelimeler Can dostum dadaşlar insanla farklı düşünsede ben dilimi seviyorum. Bilgi dağıtmak için el ele.


Belki de bu erkek öğretmen zamanda yolculuğu gerçekleştirmişâ€š ama o da zamanda yolculuğun kuralı olarak susmakta. Donnie Darko´nun tavşan kostümündeki Frank´e kanayan gözünü sorup: gözüne ne oldu demesi ve Frank´in cevabı: çok üzgünüm Frank‚ Darko´nun sevgilisinin ölümüne sebep olduğundan. Kimine göre: Mert, cesur,özü sözü doğru, zalimin karşısında, mazlumun.


Bir karmaşık rüyaydın bir türlü anlam veremediğim, bir hayaldin hiç ulaşamadığım, gözlerine bakıpta elveda diyemediğim. Ayrılıklar yok küçük sevgileri yok edermiş, büyükleri yüceltirmiş, onu geçeceksin artık ayrılık ne varsa alıp götürüyor. Yanlış anlamadım sorun yok :) Tabii ki ilgi alanlarına göre değişebilir yapılanlar. Belki siz fıçı ile çok daha farklı bir şeyler yapabilirsiniz.


Bazılarına görede at binen, cirit atan, kabadayı tığ gibi bir delikanlıdır. Geldiler bana niye bilmiorum acaip saldırasım var erkek ceddine. Dadaş kelimesi, değişik anlam ve şekillerde yorumlanmıştır. Durum:Bahtsızım,elimi attığım kaynak kuruyo,bırak kurba öpüp prens çıkarmayı öptüğüm prensler bile kurbaaya dönüşüo,nerde garip grotesque adam var gelio beni buluo.


Adamlar nedensiz yere 1derece dönüo,hoşlanır görünenler bile iki gün sora ortada fol. Bu sebepten ötürü, sitemiz üzerinden paylaşılan mesajlar, konular ve resimlerden doğabilecek olan yasal sorumluluklar, onları paylaşan kullanıcıya aittir. Benim açımdan bakıpta içinde bulunduğum psikolojik durum hk. Sitemiz bir forum sitesidir.


Anne böyle yapmayın doktor erkek derse ben çok kötü olucam, eskiden kız doğuranlar nasıl afaroz edilirmiş bende oduyguyu hissetcem dedim. Elazığ ve Yöresinde kullanılan Şiveler Anıkom Annem Ayancah Merdiven Ayınmah Uyanmak, kendine gelmek. Birçok aday tarafından devlet üniversitesi sanılmasına karşın Başkent Üniversitesi bir vakıf üniversitesidir ,yani ücretli eğitim veren bir kurumdur. Bir erkek karınızı elinizden aldığı zaman karınızı ona bırakmaktan daha büyük bir intikam yoktur.


Eğer bilmeselerdi onlar da evlenmiş olurdu. Ve evlendiğinde artık bitmiştir. Galip Tatar (İzmir) - 17. BENİM KÖYÜM Baharda şenlenir bağı, bahçesi Kokusu başkadır benim köyümün Unutturur adama gamı, kederi Havası başkadır benim köyümün XXX Akşam olur herkes döner evine Can kurban inan ki benim köyüme Gülabi‘nin torunları derler bizlere Özü başkadır benim köyümün XXX Yeşil yeşil meşeleri var dağında Meyve.


Memleketim Erzurumda eskiden kullandığımız sözcüklerin yeni anlamlarını aşağıda adresini yazdığım, bir dadaşın sayfasından derleyerek sayfama aldım. Bu sayın dadaşıma teşekkürederim. Siz sayın okuyucularımda memleketimizin bir yöresi kültürü hakkında bilgi sahibi olasınız istedim. Geleneksel Toplumlarda Kadın Erkek.


Olaylara öyle bir bakış açısı vardıki şimdiye kadar bakıpta göremediğim şeyleri farkettim. Sadece sıkıntılarımından kurtulmakla kalmayıp hayata,insanlara,olaylara. Cep Mesajları Yolumda ismin yazılı Cep telefonumda Mesajların Saklı, Hatıraların Kalbimde, resmine Bakarak Avuturum kendimi bebeğim Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Cep Mesajları sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Yeter artık kabul edin işinize gelmeyen işler de sizde –TIKK–.


Her gün şehit haberleri duydukça erkek çocuğum var diye sevinemiyorum bile korku sarıyor içime evlat yetiştirmek ne zordur kolaylamı büyütüyoruz çocuklarımızı kör kurşunlara gitsin diye nedesem boş. SOLDAN SAĞA SOLDAN SAĞA:1-Gizler,sırlar Gök,gökyüzü. Mutluluk Erkek balığın tonumu. Kendini ya da başka birini özürlü göstermek için ileri sürülen sebep,özür.


Fakat,lakin Ekilen yer,mezraa. SOZ OKURUN I Eşek kaç yılda doğar YAZININ başlığına bakıpta zooloji ile bir konu hakkında bilgi. Yeni yorumları bana e-posta ile bildir. Eposta yoluyla yeni yazıları bana bildir.


Bakıpta güldügün o anlarin tutamaz yerini hiç kimse! Easily share your publications and get them in front of Issuu’s. Dogdu Hep Uyandik Stadlara Dayandik Besiktasin Ugrunada Bayraklara Donandik Semtimiz Erkek Semti Asik Eder Herkesi Uzerimde Eksilmesin Bayragimin Golgesi Iste Biz Kotu Gunde Hep Omuz Omuzayiz Ovunmek Gibi Olmasin Biz Karakartalliyiz.


Huzun,bazen Kader Senin Sevgin Bir Omre Bedel. Benim eşim iki yıldır kullanıyor bu laneti kendini kaybetti resmen önce işimizi kaybettik daha sonra araba sonra ev sadece bi evlilik kaldı ortada ve karar verdi bu lanetten kurtulacağım dedi hafta oldu kullanmaya li inşallah böyle devam eder ve bir an önce hayatımız 'dan çıkıp gider başımıza gelmeyen kalmadı Allah hiç. Sen Bizim Herseyimissin. Zabıtalar göz açtırmıyor.


SOnuçta ilerde anlıyacaksınız gençliğinizde ne gibi hatalar yaptığınızı ama çooooooooook geç olacak çünkü senin çocuklarında senin gibi “cahil,boş kafalı,dilenci,tembel,rahata alışkın,elinden bi bok gelmeyen,Mal OğLU MaL” OLACAKLAR. En çok dinlenen, en popüler şarkıcılar, albümler ve şarkılar muzikdinle. Selam dediler luta sakinleşmeyi bildi.


Kavmi ey lut dedi, bunları bize vereceksin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar