19 Ağustos 2019 Pazartesi

Fotoğraf yükle benzerini bul

Yüz tanıma kullanarak web üzerinde benzer ünlüler bul. Bir fotoğraf seçin bir ön yüz genişliğini 1piksel daha büyük. Fotoğraf formatı JPG (JPEG) ve boyutu az 200K bayt olmalıdır. Sonuçlar için gösterilen algılanan her yüz.


Sadece benzerini gösterebileceklerinin altında benzer resimler linkini bulabiliyorsunuz. Kullanıcılara yardımcı olmak için İngilizce dilinde Fotoğraf Albümü Nasıl. Elinizde bir resim var ve bunun benzerini bulmak istiyorsunuz. Ayrıca tam sayfa başlığı görüntüde birden fotoğraf ve metin birleştirmek fırsatı kaçırıyorsunuz demektir.


Atıştırma Tabağı ve Patates ile meşhur. Açıldığı dönemden beri müşterisi olduğum mekanın gerek lezzet, gerekse fiyat ve hizmet konularında hiç bozulduğunu görmedim. Burası, birçok benzerini yoldan çıkaran Vedat Milor etkisine rağmen çizgisini hiç bozmayan, mütevazı ve sıcak bir aile işletmesi. Sahibi olan çiftten Okan bey, emekli bir akademisyen.


Off Topic: Bir internet sitesi resmini koymanızı ve size benzerinizi bulmanızı soluyo. Tamamen bilimsel ve yüz haritanıza göre davranıyor. Ben gözlerime sürme çekiyorum bazen,ve sürmeli halimin oldugu bi fotoyu koydugumda karsıma direkt johny depp cıktı.


Pirates of Carribean de sürmeliydi biliosnuz. Bilgisayarınızda Chrome tarayıcıyı açın. Kullanmak istediğiniz resmin bulunduğu web sitesine gidin.


Web üzerindeki en geniş kapsamlı görsel arama. Tamam nail art olayını seviyorum da her tırnağı da apayrı şekle sokmak da gereksiz bence. Bul bir tane güzel tasarım birşey aynısını ya da benzerini uygula işte diğer tırnaklara da.


Biz de bu sorulara ayrı ayrı cevap vermek yerine bir yazıyla tek bir seferde cevap vereyim istedim. Not: Eğer ekranı kilid yani cihaz şifresini değil deYedek Şifresini ya da. Güzel Laflar, Güzel Mesajlar, Güzel Sözler sayfasında bulunmaktasınız. Peki Sosyal Medya siteleri bu ikisiyle mi sınırlı? Sizin için yaklaşık 5farklı sosyal medya sitesi içinden en çok kullanılan, şahsen en çok beğendiğim farklı sosyal medya sitesini farklı kategorilerde tanıtmaya çalışacağım.


Sanatçılar ve tasarımcılar için kalem desteği ve önceden eşini benzerini görmediğiniz Halo Klavye! Hepsi, sizin tarafınızdan keşfedilmeyi bekliyor. Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :).


YAĞMUR YAĞIYOR, ARAP KIZI ACEP CAMDAN BAKIYOR MU? Bu konuda Türkçe yardıma ihtiyacı olan kullanıcılar için bu yazıyı hazırladık. Yardım-Resim Yükle OyunYöneticisi Reklam Ver! WebDiyo İle Hep Beraber Geleceğe Forum Platformu Popüler Bölümler Grafik ve Tasarım Grafik ve Tasarım İstek Bölüm.


Bilimsel eğitimi, teknik yeteneklerinin düzeyine yükseldikçe mucit dehası meydana çıkmakta ve şeflerinin dikkatini çekmekteydi. Bu yolda hız yapıp zaman kazanamazsam bu etabı bir günde tamamlamam hayal olur. Sonra kendi kendime sakin ol dedim senin önünde uzun ve zorlu bir etap var gücünü verimli kullanmalısın onlar bir kaç km sonra bisiklet üzerinden inecekler. Zaten istesem de daha hızlı gidemem. Bu kadar yükle arayı daha fazla açtırmamam bile başarı.


Windows dünyasında böyle Serial ile uğraş Crack bul vs vs kayat byle kısır döngü. XP yükle ozaman kaçak sonra da bilgisayarın bn korsanım diye net aleminde seni fişlesin. Bunlar basit şeyler değil. Fotoğraf makinesi, klimalar, çamaşır makineleri, otomatik iletim hatları, civatalama tekniği …. Yeni şeyler denemek beni mutlu ediyor, hele de misafirlerimin yüzünde tatlı tebessümü gördüğüm zaman o gün benden daha iyisi olmuyor, bütün yorgunluklarım bir anda uçup gidiyor ve musmutlu dolanıyorum.


Ben de hemen elimde ne varsa bıraktım ve Mak. Moda fakiri bir şehrin moda fakiri sokaklarında yürürken, karşıdan gördüğüm Mak. Fotoğraf ), bir tıraş bıçağından da ait Fotoğraf 8: Taşınır kültür varlıkları: Bir heykel Amasra Müzesi olduğu kültürün erkeklerinin temizlik yöntemlerini, metal işleme teknolojile­ rini, estetik anlayışlarını öğrenmek ola­ sıdır.


Bende komple lastiği çıkartım ve bildiğimiz derby bali yapıştırıcı ile yapıştırdım. Lastiği yüzeye yapıştırırken lastik esnediği için cevresel. Baharda seyahat başkadır” dedirten rota! Güneş açtı, yavaş yavaş sokaklara montsuz çıkmaya başladık.


Belki araya birkaç soğuk gün daha girecek ama sonrası güneş. Kışın battaniye altından çıkamayanlar yazın klimanın gölgesinden uzaklaşamayanlar için şahane. Akabinde tekrardan kurulum yapıldığında WhatsApp mesaj yedeği bulunuyor ve otomatik olarak Geri Yükle seçeneği sayesinde bu işlem gerçekleştirilebiliyor. Bu anlık fotoğraf, ses, konum, SMS takip yakalama.


Diğerleri bir süre şaşkın bakarken benzerini görmedikleri kuş, boşu boşuna kendilerinden biri olduğuna onları inandırmaya çalışırdı. Parlak renklerin iyice şaşırttığı kuşlar onu kuşkuyla inceler, sonra birbiri ardından saldırıp boyalı tüylerini gagalayıp yolmaya koyulurlardı. Tüysüz ve kan içinde kalan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar