30 Eylül 2014 Salı

Sevdiğimi ara

Bu gece bir eşkiya kadar yürekli, Ama bir serçe kadar, ürkek geldim sana. Mpindir müzik yükle şarkı listesi oluştur. Aslında, şuan bir kaç şehir ötemde değilsin.


Senin sokağına, senin gecelerine. Bi kız var işte bizim sınıfta ben ondan çok acayip hoşlanıyorum. Ama kızın facesi ve telefonu yok yani onu sevdiğimi yüzüne karşı söylemek zorundayım. Benim yıldır hoşlandığım çocuk var ara sıra sevdiğimi belli etmeye çalışıyorum ama o anlamıyor. Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır.


Sitemize erişerek çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz. Son Eklenenler Bayram Klipleri 4. Türkü Listesi (Alfabetik). Sorumu ciddiyetle cevaplarsanız sevinirim.


Ailemle aram uzun zamandır iyi değil sebebini sormayın. Aileme kızdığımdan dolayı dershane yıllarında. Seni ne çok sevdiğimi Bir ben bir allah bilir. Dönüp bakış attı bi ara sandı sanırım bitiğimi Yazmıyorum falan diye sanma resmin yettğini Özlemek , sevgi değil. Gülle gülmek istedim velakin istek olmadı.


Seviyorsa yolla dedim,o lavuk piste koşmadı. Bilmez mi aceb sevdiğimi şûh-i dil-ârâ şarkısının notası bulunmamaktadır. Ara sıra göz göze geldiğinizde gülün felan. Son aramalarınızın tümünü kaldırmak istiyor musunuz?


Sevdiğimi ara

Adam iş dönüşü karısı ile sohbete başlamış. Karıcığım, görüyorum ki benim bir fotoğrafımı sürekli olarak çantanda taşıyorsun. Ne zaman bir sorunla karşılaşırsam, karşılaşayım, ne kadar büyük olursa olsun, senin fotoğrafını çantamdan çıkarıp baktığımda sorun ortadan kalkıyor.


Emegine yüregine saglık harika paylasım icin cok. Sonra buluştuk kafemizde bir şeler içersin biraz muhabbet yaparsın o ara onu etkilemek için kelimeler sölersin kendinden bahset durmadan bi yerden sona sıkılacaktır niye bana bunları anlatıyormusun gibi bi. FERİDE HİLAL AKIN - YOK YOK.


Sevdiğimi ara

MERVE ÖZBEY - TEBRİKLER. Ziynet Sali - Bana da Söyle. Mabel Matiz - Boyalı da Saçların. Ben seni sevdiğimi de Dünyalara bildirdim İndirdin kaşlarını Babanı mı öldürdüm. Al dereden taşları Bizden geçti sevdalık Al cebimden saçları.


Kız evinin önüne de Sereceğim kilimi Oldu hayli zamanlar Görmedim sevdiğimi. Yaz geldi bahar geldi de Açtı yeşil yapraklar Ben sana doyamadım Doysun kara. RÜZGAR Git rüzgar git uzaklara sevdiğimi ara Bul uzaklarda Onu nasıl sevdiğimi haykır Denizlere dağlara Benden uzaklarda Şayet mutluysa Usulca gel yanıma.


Perinur Olgun adlı şaire ait tüm şiirleri antoloji. Abilerim , arkadaşlar yardım edin ya. Başlığa yazdığım gibi arkadaşlar. Leman Sam - Bir gün anlayacaksın MPindir. Zeki Müren - Gücüme Gidiyor.


Sevdiğim kıza sevdiğimi söyledim. Onu sevdiğimi nasıl hissettirebilirim? Hayat bazen çok hızlı akabiliyor ve birçokları gibi, sevgilimize, her gün onu sevdiğimizi hissettirmeyi unutabiliyoruz.


Bu basit ipuçları ile sevgilinize onu sevdiğinizi hissettirebilirsiniz. Feride Hilal Akın - Yok Yok. Merve Özbey - Tebrikler. Ladım hakkında bilgi ve tartışmalar. Damdam - Sen Tam Bana Göresin 02.


VERSEUzakta olsada tek dokunduğum körfezdin Ben değil de Sonbahar ertelenir sen görmezdin , Güneşde değil gecemde kalan ufak gölgemdin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar