29 Nisan 2016 Cuma

Temizlik işi arıyorum bayanım

TEMİZLİK İŞ İLANLARI: ev temizliği, işyeri temizliği gibi, tüm temizlenmesi gereken yerler için, temizlik ilanı arıyorum. EV temizligi isi bul temizlik işi arıyorum. Ev Yardımcısı Arıyorum (13). Bunu arayanlar şunları da aradı: günlük - ev temizlik işi - ev temizlik - ev işi. Temizlik işleri, temizlik personeli arayanlar.


En güvenilir İstanbul iş verenleri. Bayanım arıyorum işi kolayca bul! Halı ,cam silme gibi işleri de itinayla. Eleman arayan haftada gün temizlik iş ilanı sizi bekliyor. Sultanbeyli yakın çevredin bayan temizlik elemanı arıyorum yanlız çalıştığım ofisimin temizlik işleri için yakın çevreden güvenilir dürüst bir arkadaş.


Günlük hayatın zorlukları arasında her insan biraz yardıma ve desteğe ihtiyaç duyabilir. Bu anlamda müşterilerimizin hayatını daha renkli kılmak, kendilerine ve sevdiklerine daha fazla vakit ayırabilmeleri için hayata geçirdiğimiz firmamız ile her zaman ve her yerde müşterilerimizin istekleri ve sorunları doğrultusunda profesyonel çözümler sunuyor, alanında uzman ekip. Merhabalar İstanbul sislide oturuyorum gündelik ev temizliği işi arıyorum titiz ve en önemlisi güvenilir bayanım temizlik şirketiyle çalışıyordum şimdi.


Temizlik işi arıyorum bayanım

Türkiye ve yurtdışında 30. Daha önce bu işi çok yaptım. En büyük ve güvenilir iş verenler. Tam zamanlı, dönemsel ve yarı zamanlı iş ilanları.


Her zaman işimi en iyi şekilde yapmaya çalışırım, tertipli ve temiz bayanım. Web sitemizde verilen erkek arkadaş arıyorum ilanlarından ilanı veren ve ilana itibar eden okuyucular web sayfası ziyaretçileri sorumludur. Soru işareti koyunca soru.


Diğer konusu altında soruldu. Almanilan, gurbette yaşayan maddi ve manevi dayanışma arayışında olan gurbetçilerimiz için sosyal sorumluluk üstlenmiştir. Uzun soluklu çalışabileceğim istanbul anadolu yakasında çalışabileceğim bir iş arıyorum. Ev İşleri Elemanı Arayanlar. Ofis işi olursa yemek ve çay servisinde de yardımcı olabilirim.


Zengin varlıklı bir bayanım. Ya da ben erkeğim ben bayanım beni almazlar demeyin. Firmalar cinsiyet ayrımı yapmıyor. Sekreterlik ve büro yönetimi tecrübem var. Siz de ister bu ilanlara başvuru yaparak, isterseniz de kendi ilanınızı yayımlayarak aradığınız işi kısa sürede bulabilirsiniz.


Yapmanız gereken sayfanın altındaki yorum bölümüne size verdiğimiz ilan metinlerine benzer ilanınızı yazarak iletişim bilgileriniz ile birlikte. Açıklaması: merhabalar anadolu yakasından bayanım yaşındayım akşam dan sonra ve hafta sonları cumartesi pazar çalışabileceğim temizlik işi arıyorum. Bir cok resmi yerde temizlik görevlisi olarak calıştım. Deneyimliyim Şuan iş arıyorum Samandıra da ikamet ediyorum.


Anadolu yakasında bulunan Adliye de temizlik görevlisi olarak çalışmak istiyorum. Bu numaradan çağrı atanları geri aramayın , para göndermeyin d. Dış cephe mantolama ustaligim mevcut yurtdışı işi arıyorum. Ben İzmirin tire ilçesinde oturuyorum. Mannheim’da acil iş arıyorum.


Asıl işim Lojistikti ama bırakmak zorunda kaldım. Pratik yaparsam ayak uydurabilirim. Satış elamanı olabilirim , Büro temizlik , Garsonluk tecrubem var.


Almanca seviyeyıl önce Almanya’da bulunmuştum hala konuşabiliyorum ama çok akıcı şekilde değil. Kadıköy, Kartal, Küçükçekmece, Zeytinburnu, Sultanbeyli, Taksim, Üsküdar ve sene içerisinde tam zamanlı calisabilecegim bir hukuk bürosunda is arıyorum. Ev hanımıyım normalde part time iş arıyorum temizlik işi son derece titiz bi bayanım kesinlikle memnun olursunuz.


Fabrikalar da temizlik olabilir şimdiden teşekkürler. Yorum ve mesaj bırakabilirsiniz. Ekleyen: yaşında bayanım temizlik işi.


Kayseri haberleri,kayseri firmaları,kayseri seri ilanlar,kayseri spor ve Kayseriye dair ihtiyacınız olan her bilgiye ulaşabileceğiniz yegane adres.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar