10 Haziran 2016 Cuma

Zengin kız fak

Zengin Kız Fak ir Oğlan 130. Muhteşem dizi bu akşam yeni bölümü ile TRT ekranlarında yayınlanacak. Bundan ay önce gine çalışırken biri geldi parayı uzatırken gözümün içine bakarken çok farklıydı.


Bilirsiniz buraya günde kaç bin kişi geliyor. Bende öyle diyip geçirtirmiştim. Ama bu kız hafta boyunca full gelince gözüme çarptı. Gidip konuşmaya karar verdim telefon numarasını verdi.


Paraya kafayı taktim galiba zengin olmak istiyorum yolu varmı? Kız beni seviyor adım gibi eminim. Yani onun babası okumuşsa benim babam okumamış. Mesela bi yer gittik hesap lira tuttu.


Ben bunu anca ayda kere yaparım Buluşalım dese ne yapcaz. Ailesi zaten el üstünde tutuyor kızı. Aynı durumdan müzdarip olanlar. DEVLERİNİZİ BULMAKTA ZORLANIYOMUSUNUZ!


SORUN ANINDA CEVAPLIYALIM. Sitemize Üye Olmadan Konulara Cevap Yazabilir Ayrıca Soru Cevap Bölümüne Konu Açabilirsiniz ! Harika bir kız yetiştirdi ve harika bir damat sahibi oldu. Artık damat değil bir oğul sahibi de oldu aynı zamanda. Durmadım tabi hemmen açıp izledim filmi. Pek de yazılacak bir yanı yok aslında ama benimkisi iş olsun.


Bizim yeşilçam filmlerini çok andıran bir zengin kız fak ir oğlan hikayesi ile kaldım karşı karşıya. Hayatın gerçeklerini ortaya koyan kanala hoşgeldiniz. Hep birlikte hasteneye giderler.


Dizi sektöründeki amansız mücadele içinde bu geri dönüşü nasıl değerlendiriyorsun? Geri dönüşü hak ettiğimizi düşünüyorum. Dün­ya mut­fak­la­rı­nı Türk­leş­tir­me­ye ba­yı­lı­yo­rum.


Ye­mek­le­ri­mi yi­yen­ler be­ğe­nin­ce ben de da­ha ce­sur ol­ma­ya baş­la­dım (gü­lü­yor). Bölüm 720p HD izle için izleme kaynağı eklenmemiş veya henüz tvde yayınlanmamış. Tamam az kız var ama güzel kızlarımız var şimdi. Hiç bizim fakülteden itiraf çıkmaz mı ya ne kadar sıkıcıyız kimse mi kimseye aşık değil? Odalarımız kişilik olup, ortapedik lüks yataklar kullanmaktayız.


Güvenlik Binamızın çevresi saat güvenlik kamerasıyla taranmaktadır. Bayan güvenlik görevlilerimiz kesintisiz hizmet sunmaktadır. Suyu Yurtlarımızda öğrencilerimize içme suyu, sebil ve damacana ile ücretsiz olarak sağlanmaktadır.


Her ay içme suyunun raporu alınmaktadır. Santral kız öğrenci yurdu olarak öğrencilerimize sadece konaklama hizmeti vermiyoruz. Kurum olarak öğrencilerimizin sosyal ve kültürel dünyalarına katkıda bulunmayı amaçlamaktayız. Bundan dolayı haftalık ve aylık düzenli aralıklarla kültürel faaliyetler düzenlemeyi hedefliyoruz.


Cidden ben nerede çalışacaktım? Kız boş kakao fincanını iki elinin arasında tutmuş içine bakışıyordu Oğlan düz bir sesle sordu: “Bayan siz zengin misiniz? Uluslararası Aile İçi Eğitim Çalıştayı Iğdır Üniv.


Rab Tanrı onun kaburga kemiklerinden birini alıp yerini etle kapadı. Kız ve erkek karşılıklı çiftlerin karşılıklı iki sıra halinde dizilmesiyle bir grup oyunu biçiminde de sürdürülmektedir. Karşılamalar salma oyunlardır.


Oyuncular birbirlerine tutunmazlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar