20 Nisan 2017 Perşembe

Sevdiğim ara

Beni her düşündüğünde gözlerinde yaşlarla. Ara sıra telefonla ara sevdiğim ara. Seviyorum özlüyorum istiyorum ben. Ara sevgilim ara sen beni ara sıra.


Sevdiğim ara

Ya gel bir hatırımı sor yada bir selam yolla. Annem gittikten sonra bir süre yataktan çıkmakta oldukça zorlandı ve hâlâ ara sıra üzülüyor. Yazarı -IspartaGülü- olan ARA SEVDİĞİM başlıklı şiiri okumak için tıklayın. Yeni bir diyet listesiyle karşınızdayım.


Osman Aktaş adlı şaire ait tüm şiirleri antoloji. KAPAT X Donanım Sponsoru: incehesap. Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Sitemize erişerek çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz.


Aşkamı Kandın Senin Mi Sandın Bırakıp Gitti Yine Yalnız Kaldın Al Sazı Eline Vur Aşkın Teline Bu Şarkıda Bitti Alma Artık Diline Vur Yüreğe Hadi Boş Ver Gitsin Severmi Candan. Yazarı KNİSK olan GELİRSEM AKLINA ARA SEVDİĞİM başlıklı şiiri okumak için tıklayın. Birinin iyi niyetini istismar etmek, o iyi niyetin başkalarına sunulmasını da yok eder. Allah ile ilgili fikirleri keşfedin.


Kullanıcılar bu fikirlere de bayılıyor. Sürekli olarak kızlarla takılan bir tip olduğunu söyleyebilirim devamlı kendisini kantinde kızlarla bir arada otururken görürüm sınıfta ise yanındaki kız ile konuşur çevresinde ise 3-tane erkek var gerçekten samimi olduğu ve derdini anlattığı galiba bunların arasında ben 1. Mpindir müzik yükle şarkı listesi oluştur. Tarihi merkezin ara sokaklarında at arabalarının peşine takılıp dar sokakları keşfetmek keyifli. Bu yürüyüşlerde en sevdiğim meydan Judenplatz. Bu sakin meydanı çok fotografik buluyorum ve ısrarla her fırsatta yolumu buradan geçirip fotograflamaya doyamıyorum!


Medyum Olcay’ın aktif olarak kullandığı numara olması ile beraber hızlı dönüşte yapılmaktadır. Ayrıca arkadaşım da çok güzel bir kız. Unutsam desem unutamıyorum. Başka birileriyle de çıktım unuturum belki diye ama olmuyor.


Sevgi çiçekleri solduğu zaman Ara ey sevdiğim sen beni ara! Diz çöküp önünde yalvarıyorsam, Yüzde değil çok derinde bu yara. Sevgi bir özlemdir sevilmek erdem Geçtim bu canımdan geçerim serden Duyarsan bir nida verdiğin sırdan Ara ey sevdiğim sen beni ara.


Her sevgi yıkmazdı deli gönlümü Rüzgara savurdum sönmüş külümü, Görmek istiyorsan son. Devamı da gerekli dostum, çocuk ters bişey söylememiş henüz, seni tartiyor gibi geldi, konuşmanın devamında ne olduğu az çok anlasilir, şu an. Salaş bir kebabçı burası.


Fazla salata çeşitleri yok, salatalarda Hatay’dan nar ekşisi kullanmışlar. Mardin üsülü bir etli pide ile yemeğe başlıyorum, kuzu etinden pide lezzetli, daha ince yapılsa daha iyi olur. Tam yıldır hiç değiştirmeden başka bir tarife ihtiyaç duymadan yaptığım kokusu ve tadı şahane bu mükemmel lezzeti yapmışken sizlere de sunmak istedim sayfamın kıymetlileri mücver severleri burda mı?


Sevdiğim ara

Vedat Milor: En sevdiğim tatlı eşimin dudakları Ünlü gurme Vedat Milor, sosyal medya hesabından takipçisine verdiği yanıt ile gündem oldu. Gözünü gözüme dikip yer gibi bakma. Elini bana uzatıp sakın dokunma. Alışmışsın her şeyi kolay elde etmeye. Dünya güzeli olsan yetmez gönlüm çelmeye.


Ara ara sevdiğim şarkılarda buluşalım. Bazen sen beni özlersin, bazen ben seni Ya uyurken seni izleyen ben. Kutlamaların vazgeçilmez içkisi şampanya. Oysaki gerçek lezzet için ara sokaklara girmek lazım. Daha neyi bekliyoruz, seni canımdanda çok sevdiğim, benim halim çok acı sevdiğim, tükenmiştim bi ara.


Kalbime söz geçmiyor, kalbim yalnız seni istiyor sevdiğim. TACETTİN SARAÇ NACO ) kaleminden. Bu kadar uzun ara verince blogu çok özlemişim gerçekten. Hem son diktiğim elbisemi yazayım, hem de biraz laflayalım istedim. Son zamanlarda en bi çok sevdiğim, tam anlamıyla aşk yaşadığım kumaşım böyle bir eteğe dönüştü.


Aslında pazarda elime alır almaz gözümün önünde canlanan model de buydu zaten. Sonuçta ikimizde sinirliydik ve o ara çok kavga ediyorduk. Ağzımızdan öyle çıkmıştı, barışmak üzere ayrılmak gibi bir şeydi yani benim için.


Yağmur yağıyor sevdiğim dışarıda,hava soğuk,üşüyorum. Seni düşünüyorum işte o zaman daha çok üşüyorum. Umarım yapabilirsin böyle şey. Mevlana'nın çok sevdiğim bir sözü var aynen şöyle der.


Sevdiğim başkasıyla evlendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar