12 Mart 2019 Salı

Kendimi nasıl yakışıklı yapabilirim

Vücudunuzun dışarıdan öz güvenli bir duruş sergilemesi için mutlaka spor yapmalısınız. Ayrıca giymiş olduğunuz kıyafetlerin üstünüze cuk diye oturması için mutlaka günde saatte olsa spor yapmanızı. Her gün düğüne gider gibi giyinmek sizi çekici değil itici ve komik gösterecektir. Günlük giyilebilecek kıyafetleriniz ile bir tarz yaratabilirsiniz.


Yakışıklı Erkek Olmanın Yolları başlıklı yazıma hoş geldiniz. Bu yazımda kendimi nasıl yakışıklı yapabilirim sorusunu soran erkeklere oldukça önemli tavsiyelerde bulunacağım. Arkadaşlar kendimi biraz begenmek istiyorum ne yapabilirim görüşlerinizi söylerseniz sevinirim?


Kitap okuyorum ama yetersiz buluyorum. Kendimi ve kişiliğimi geliştirmek istiyorum. Bu yüzden yakışıklı olma gibi bir amaç taşıyorsanız mutlaka gülümseyin… Böylelikle yakışıklı olmanın yolları erkek tavsiyeleri neler olduğunu aktardık. Ben yaşında başkalarının ifadesi ile yakışıklı yani fiziği düzgün fakülte mezunuyum.


Fakat ne varki dışarıdan çok fazla etkilenen açıkçası sevgili olarak bir başkasını gördüğümde hemen etkilenen bir yapım var. Yaşadığım şehirde kamu sorumlusuyum yanlız çevre olarak olanaklar kısıtlı. Arkadaşlar ben yaşındayım kendimi hiç yakışıklı bulmuyorum onun içinçook utangacım kızlar karşısında. Pişmanlık ve suçluluk duygusu sizi kemirir, özür dilemekse sizi hafifletir. Fazla beklemeyin ve özür dileyin.


Bugüne kadar Türkiye’de birçok güzel sesin keşfedilmesini sağlayan, gizli kalmış sesleri Türk halkıyla tanıştıran O Ses Türkiye bu sezon da sürprizlerle karş. TEDx gibi önemli etkinliklerin posterlerini tasarlayarakve çeşitli tasarım yarışmalarına katılarak Adobe Photoshop ve Adobe Illustrator alanlarında kendimi geliştime imkanı buldum. Bu iki prrogramı kullanarak, fotoğraf düzenleme, logo-kartvizit-davetiye-defter-potser-afiş.


SSS bölümümüzü ziyaret edin. Son Dakika Sevgilim yok diye şikayet etmeyin, bu yazıyı dikkatlice okuyun ve hemen uygulamaya geçin. Biraz çaba gösterirseniz yalnız geçirdiğiniz günlerin bitmesi an meselesi! Karizmatik olmanın altın stratejisi nelerdir ? Karizma bakışınızdan duruşunuza sergilediğiniz çekici özelliklerinizin karşı tarafa etkileyici bir havada yansıtılmasını sağlar. Rol model olarak seçtiğin kişiler davranışlarını şekillendirir.


Rotatifler, Türk basın tarihine damgasını vuracak Hürriyet için dönüyor ve Türkiyeyeni bir gazeteye uyanıyor. Bir öneri: Seçtiğin rol model seni iyi ya da kötü yönde etkileyecektir. Bu nedenle sadece popüler ya da yaşıtın olan birini. Sanal Arkadaşım Bir İdol!


Jeonj-Texting by VninCerosu with 8reads. Yaşayacağın en büyük duygusal değişiklik, karşı cinse yepyeni bir gözle bakmaya başlaman olabilir. Artık tüm erkeklerin gıcık olduğunu düşünmüyordum. Hatta bazılarını yakışıklı buluyordum.


Birine âşık olma fikri de eskisi kadar kötü gelmiyordu. Dolayısıyla okul bitince buraya gelip oyunculukta neler yapabilirim diye bakmaya başladım. Dolunay Soysert ve Bahar Kerimoğlu’yla çalışıyorum. Onlar sayesinde her geçen gün kendimi geliştirsem de elbette daha çok fırın ekmek yemek gerekiyor.


Yazarlık kursu için hiçbir ön koşul yoktur. Biraz fazla kitap okuyorum diyenler, ben bu işin mesleğini yaparak para kazanmak istiyorum diyenler, kendimi disipline sokmak istiyorumcular, efendime söyleyeyim kafamdakileri bir türlü kağıda aktaramıyorum diyenler, yazacak çok konu var da ben hangi konuyu hangi türde yazmalıyım bilmiyorum diyenler, vallahi açıkçası bu hayat. Slm guzal hanim iymisnz ben guzal sikiciyim ve jigolalik yapabilirim ũçretsiz bekliyurim. Bahçelievler oturuyorum Ben yaşındayım bir boyundayım kiloyum temiz bakımlı olgun oturaklı yakışıklı bir Bey gizli önem veren gerçek ciddi bir dostluk dostluk her zaman. Daha önce bir kez evlilik yaptım ve anlaşamadığımız için bir yıl sürdü evliliğim.


Dul bir bayanım ama şu an evlilik konusunda hazır hissetmiyorum kendimi. Belki yakışıklı ve dürüst bir bey bulursam evlilik yapabilirim. Herkes çok mu yakışıklı allahın yarattığı kulsun ne yapabilirsin allah seni böyle yaratmış 7. O zaman biraz öğrenmiştim.


Ama işte annem vefat edince unuttum. Hoşlanmadığım veya şartlarımın uymadığı insanları hayatımdan her zaman uzak tuttum. Bu yüzden dünyanın en mutlu bayanlarından biriyim desem asla yalan olmaz.


Ortaokuldayken sevdiğim çocuk başta olmak üzere herkes bana çirkin olduğumu söylerdi. Zaten şuana kadar hep platonik sevdim bu yüzden özgüvenim 0. Liseye geçince cilt bakım ürünleri kullanmaya başladım biraz daha iyi hissediyorum kendimi ama yüz hatlarım batmaya başladı bu sefer de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar