22 Nisan 2014 Salı

Interpals çöktü

Hangi dili öğrenmek istiyorsanız etrafınızı o dili konuşan insanlarla çevreleyebiliyorsunuz. Reklamını yapar gibi oldumda bilen var mı nasıl aktif olacak hesabım? Teknoloji konusu altında soruldu. Home; Forum; Foreign Languages; Türkçe; If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. Hikaye Adı: Anti Hümanist Yazar: Ece Aydıner Tanıtım Şarkısı:https://youtu. Mus0XbaGx0M Yazar Notu: Bir anda aklıma gelen bir delilikle başlıyorum bunu. Hemen üye oldum ve en iyi fotoğraflarımı ekledim. InterPals diye bir site çıktı.


Koreli erkekleri eklemek vardı. Yaklaşık on tanesiyle konuştuktan sonraki tek izlenimim; Türk erkeklerinden farkları yoktu. Beyinlerinin yerine önlerindeki şeyi kullanan şerefsizler.


Bir ingilizle sohbet edemeyecek miyim ben? Omeglede de amacımı duyan konuşmuyor abaza dolu. Hey, if you dont mind , im.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar