19 Haziran 2014 Perşembe

Kendime

Mahfi Eğilmezin blogunda ekonomi, para ve maliye politikası, ekonomik krizler, felsefe ve Hitit tarihi üzerine yazı ve makaleler bulunmaktadır. Türkçe online sözlük Tureng. Kelime ve terimleri çevir ve farklı aksanlarda sesli dinleme.


Kendime

Bu siteyi ziyaret ederek Kullanım Şartlarımızı , Gizlilik ve Çerez Politikamızı kabul etmiş bulunuyorsunuz. Bir marka neden oldu yazmama. Kendime ve bütün annelere bir şarkı yazdım yakında.


Bugünlerde İstanbul’da konutlar için ortalama kira çarpanı - yıl dolayında görünüyor. Bırak hayata hazır olsun” ismi. Son üç yılda TL’nin Dolara karşı ortalama yüzde değer kaybetmesi, enflasyonun ve dolayısıyla faizlerin yükselmesi, alternatif yatırım aracı olarak görülen konuta para yatıranlar için ciddi sorunlar yarattı. Bugün pek çok kişi yatırım amacıyla aldığı konutu.


Hayatımın bu döneminde bu Yolculuk beni güneydeki topraklara (terra australis), Avustralya’ya götürüyor. Kangurular Diyarı’nda olacağım. Zarafeti ve şıklığıyla göz kamaştıran Faruk Malhan imzalı Suva takılar, tarihin silinmeyen izlerinden ilham alıyor… Puhu TV’nin popüler dizisi Fi’nin devamı Çi’ye de konuk olan Suva alyans tasarımları, Sevgililer Günü’nde aşkını bir kez daha ölümsüzleştirmek isteyen çiftler için benzersiz birer hediyeye dönüşüyor. Kendimi kirli bir mendil gibi hissediyorum. Anlamı: Kutsal iyiliğe giden yol, karanlıktan geçer.


Kutsal bir iyilik hayal eden birinin ilk önce karanlıktan geçmesi ve ayakta kalması gerekiyordu. Normalde okuyucu mektuplarını köşemde yayınlamıyorum. Ben de içimde kalmasın diye oturup kendime bir mektup yazdım. Sayın Salih Uyan, Bir önceki mektubuma halkımızın gösterdiği teveccüh beni ikinci bir mektup daha yazmaya zorladı. Bu sefer size biraz kendimi.


Bir solukta okudum ve artık kendime çok güvenerek sevdiğim adamın karşısına çıkmaya hazır hissediyorum. Her şeyden önce bu kitabı okuyana kadar kendimi küçümsediğimi anladım. Beni bu harika kaynakla tanıştırdığınız ve kendime ayna tutmamı sağladığınız için ne kadar minnettar olsam az. Filozof imparatorun evren, doğa, akıl, ölüm, yaşam ve insan üzerine tuttuğu notlarıdır.


Marcus Aurelius bu eserini oniki kitap olarak yazmıştır. Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu’nu makamında ziyaret eden İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, “ kendime bir hedef koydum. Ağustos sonuna kadar bütün ilçe belediye başkanlarını, makamlarında ziyaret edeceğim” dedi. Sevgilimi kendime nasıl bağlarım diyen bir kadının yapabileceklerini ve özel metotları bu yazıda sıraladık. Bu metotlarla sevgiliniz için vazgeçilmez olabilirsiniz.


Kendime

Sevgilin istediğin ilgiyi, sevgiyi ve bağlılığı sana göstermiyorsa, aklı senden uzaklarda bir yerde gibiyse bu duruma düşmüş diğer tüm kadınlar gibi sen de buna çok üzülüyor olmalısın. Sonrasında kendime makine alıp aktif dikiş diktiğim dönemlerde de bu dergi elime geçiyor modele iç geçiriyor ama yine dikmiyorum. Kasım ayı 1numaralı model. Elbiseyi diktiğim kumaş ise yine nereden baksanız beş yılı aşkın zamandır kumaş dolabımda, çok beğeniyor öpüp okşayıp kaldırıyorum. Kendine hediye almak harika bir fikir olsa da iş kendinize alacağınız hediyeyi belirlemeye gelince akıllar biraz karışabiliyor.


Akıncı tarafından sahte kimlikle. Bu akıl karışıklığı da birçok kişinin kara kara kendime ne hediye alsam diye düşünmesine neden olabiliyor. Oysa bu sorunun cevabı hiç de düşündüğünüz gibi zor değil. Zerrin Özer, nikahtan saat sonra boşanmaya karar verdi.


Rotatifler, Türk basın tarihine damgasını vuracak Hürriyet için dönüyor ve Türkiyeyeni bir gazeteye uyanıyor. Altım çamur, üstüm yağmur ama bak burdayım. Bazı şeyler kaybetmeden sevilmiyor. Yeşim ve Emre birbirine aşık mükemmel bir çifttir.


Her şey planlandığı gibi gider ve düğün tarihine bir hafta kalmıştır. Mektubun bazı bölümleri pek hoşuma gitmese de bir kere yazmış bulundum. Yazılarınızı fırsat buldukça okuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar