20 Mart 2015 Cuma

Facebook arkadaşlarım

Facebook arkadaşlarım

Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az. Misafir Kullanıcı 1Cevap. Bunu engellemek için bi şey yapamıyosun facebook un yeni özelliklerinde biri. Muhtemelen karşınıza Herkeslerle dolu bir sayfa gelecek. Böylece artık sizi sadece, zaten bulmuş olan kişilerin arama sonuçlarında görmelerini sağlayabilirsiniz.


Bu işlem için hem mobil. Bu durumda sizin için arkadaşlarınızı nasıl gizleyeceğinizi adım adım olarak yazdık. Merhaba Herkese öncelikle. Paylaştığınız resimler veya tüm arkadaşlarınız. Arkadaşlarım duvarımı neden göremiyor?


Gizlilik ayarlarınızı, arkadaşlarınızın Duvarınızda paylaşılan içerikleri görmelerine izin verecek şekilde değiştirebilirsiniz. Ki takip ettiğim sayfaların çoğunu da yine arkadaşlarım sayesinde takibe başladığım düşünülecek olursa, önüme gelen içerik tamamen arkadaşlarımın eseri. Peki ben böyle konuşuyorum da. Profilinizin sol sütununda, hayatınızdaki.


Bazı arkadaşlarım diyebilirler. Karşınıza açılan pencerede oyun için gerekli olan bazı izinleri mesela değiştiremezsiniz. Değiştirilemeyen izinler “Gri” renktedir, bu tür izinler oyunu oynamak yada uygulamayı kullanmak için zorunlu olan izinlerdir.


Hesabımızda fotoğraflara tıklıyoruz. Burada tek tek yüklediğimiz fotoğraflar ve fotoğraf albümlerimiz görünür. Sanırım onlarda benim mail adresimi görebiliyorlar.


Facebook arkadaşlarım

Fakat mail adresim, özel msn yazışmalarımda kullandığım adres olduğu için kimsenin görmesini istemiyorum. Bu durumlardan biri de duvarımıza yazma ayarlarını kapsıyor. Erkek ve bayan arkadaş arama imkanı sunuyor.


Paylaşım resimlerinizi sadece arkadaşlarım , herkese açık , sadece ben ‘de görülen ayarlarda arkadaşlarım yaptığınızda paylaşımları arkadaşlarınız görecektir bu ayarları yapmanız yeterlidir. Eğer sadece ben i işaretlerse arkadaşlar da görmez hemşo, ayarları arkadaşlarım diye değiştirirse görür. Lynux , önemsemiyorsa insan arkadaşlarının görünmesini önemli değil. Malüm iletişim numarası bulunmuyor. Bunları yapamaz gizledikten sonra açmak.


ALİ ve imza atan diğer kişiye katıl. Senin ne anlatmak istediğini çözdüm abicim. Eminim benim gibi birçok kişi artık facebook un arkadaş önerme sistemine gıcık olmaya başlamıştır. Sağ tarafta çıkan tanıyor olabileceğin kişiler kısmında tanımadığım kişiler, yukarı fotoğrafta olduğu gibi çakma kişiler, arkadaş olmak istemediğim kişiler iyice arttı ve canımı sıkmaya başlamıştı lakin ufak bi kodla artık bu sorunu halledebiliyoruz. Yapacağınız ufak bir bildirim ayarı ile arkadaşlarının yaklaşan doğum günlerini e-posta olarak alabilirsiniz.


Yakın zamanda olacak bütün doğum günlerini size bildirir, önceden haber verir. Sadece ben, arkadaşlarım, arkadaşlarımın arkadaşları veya herkes gibi seçenekler mevcut. Siz hangisini istiyorsanız seçebilmektesiniz. Beğendiyseniz lütfen LIKE atmayı unutmayın arkadaşlar! Kanalıma buradan ABONE olabilirsiniz.


Facebook arkadaşlarım

O nedenle doğa rant uğuna yok edilmemeli. Yeni okumayı öğrenen miniklerden tutun yaşı elliyi geçmiş bilgisayardan bihaber insanların bile facebook hesabı bulunuyor. Bir bakıma hayatımızın fotoğrafını oluşturmuş oluyoruz.


Etiket: facebook profilimi sadece arkadaşlarım görsün. Ama son günlerde kim bakmış, profili kim görüntülemiş v. Ya aslında ben hesabımdan memnunum fakat facebook arkadaşlarım çok fazla davet atıyor bunu istemiyorum. Twitter gibi yerlere aktarabilir miyim? Aslında tam olarak bunu denemedim.


Lakin şu yolu takip etsen olur sanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar