22 Aralık 2014 Pazartesi

Facebook yakindaki arkadaslar calismiyor

Yolcudur Abbas Baglasan Durmaz 20yada. Evet sinirin kazak tarafinin acilmasi bekledikten sonra, islemleri de tamamlayip kazakistan tarafina gectim. Burada da yine 50kmlik bir insansizlastirilmis bolge var, ve ona baslamadan evvel alis veris edebileceginiz yagene ve cok ilginc bakkal dan bir seyler alip, etrafi tozutan ruzgarda bi koseye coktum baco. Arayici Mercek ( Kirmizi Ziynet ) ikinci asamaya getirdiginizde bir stratejik çaliya atin ve yakindaki baska bir çaliya kosun birakin oradaki wardi arkadaslariniz kessin otuz goldun hesabini yapmayin sizde 7-saniyelik oracle etkisiyle baska çalilari kontrol edin.


Merhaba arkadaslar adim Onur Deâth Sentence Turan. Apk S S--- Resmi açmak için tıklayın. Poi leri gösterir yukaridada Gruplar yazar.


Calismiyor o sürüm acilis ekraninda bekletip kapatiyor kendini Mobil cihaz ile gönderdi. Tum hikaye motorsiklet sevdasiyla basladi. Gecen yil bisiklet kullanmayi bile unutmusken gaza gelip motor ehliyeti almak uzere yapilan girisim ve 2. Sonrasi sonen bir saman alevi. Baharin yaklastigi bu gunlerde ayni durtu yine depresti.


Ayni makine olmalarina ragmen fiyat farkina dikkat. Bunu dusunen arkadaslar aradaki fiyat farki ile felsefe kitabi alip okusunlar, madem felsefeye bu kadar meraklilar. Fakat kendisi su anda bir yerde calismiyor.


Acizane tavsiyem, yakindaki devlet okulu herhangi bir sebepten dolayi adi. Yaklasik 135mm’den sonra enstantaneyi hizlandirmaniz lazim. Ornegin 150mm’de 1/1pek calismiyor, minimum 1/2tavsiye ederim.


APS-C govdelerde bu formulu 1/( x odak mesafesi) yapmaniz lazim. Koyunlara Giriş Yasağı Vardır! No Sheeple Allowed nvsrdsclrm http://www. Blogger tag:blogger. Tepede yüksek bir yerde ama bence mutlaka görülmesi gereken biryer.


Hinways: Hali hazirda ev arayan ve asagida aciklanan teknikleri kullanan arkadaslar da rekabeti artirdigim icin kusura bakmasinlar, ben kisa bir süre önce ev buldum ama arayisimi verimli ve görece nükemmel bir hale getirmem bir hayli zamanimi aldi. Ciddi buhranlara da girip cikmak durumunda kaldim. O Hindistan’in en buyuk sehir ve dunyanin on tane en buyuk sehir arasinda, nufusu yaklasik yirmi milyon. Mumbai cok begendim ve iyi hatirliyorum. Kis mevsimi oldu ancak yaz gibi gorunuyordu, neredeyse otuz derece ve cok gunesli.


Birinci gunu arkadaslar im ile barlara gittim, ve orada diger yabancilari tanistik ve sohbett ettik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar