26 Aralık 2014 Cuma

Sevgilim com sohbet

Sevgilim com sohbet

Com Misafirlerine ve Üyelerine Ücretsiz olarak Bay ve Bayan Arkadaş Edinme imkanı sağlar. Bir kere girdin hayatıma artık çıkamasın, canım sevgilim. Seni senden daha çok seven biri varken bırakıp gidemesin, canım sevgilim. Hayata hep güzel şeylerin olduğunu söyledileri, senden güzeli yok, canım sevgilim. Sen bende ben olmuşsun, umarım bende sende sen olmuşum, canım sevgilim.


Gelin sevgili bulma sohbet odalarımıza hayatınızdaki sevgiliyi çet yaparak hemen bulun arkadaşlık kurun. Kanal geneline lütfen skype, facebook gibi sosyal paylaşım adreslerinizi yazmayınız. Eğitim Seviyesi Benden Düşük Biriyle Beraber Olmam.


Beni Tahmin Et: İki Yabancı, Bir Randevu! Egonuza bir an önce sormanız gereken sorulardan bir tanesi en iyisi yollarımızı ayıralm mı sorusudur çünkü ego bir an önce kurtulabilmeniz gereken en önemli araçtır ve siz ondan kurtulamazsanız o da sizden kurtulamayacaktır bu yüzdendir ki egodan en yakın yoldan kurtulabilmek sizin yararınıza gelişecek bir. Sohbet sohbet biz sohbetci sohbet diyar. Turkiyenin En Kaliteli SOHBET Platformuna Hosgeldiniz. Aileleri ile iyi geçinebilen.


Sevgilim com sohbet

SevgiLim Sen Benim Umutlarımda Yok Olduğum Anda Girdin Kalbime. Bilir misin ne haldeyi, nasılı? Girdaptayım budur işin hasılı İntiharlar düşünceme asılı Sehpalara çıkıyorum sevgilim. Kahpe dünya bırakıyor elimi Garip gönül akıllı mı, deli mi? Yapıp yapıp yıkıyorum sevgilim.


Sisteme üye olurken tanışmak istediğiniz kişinin sizden en fazla ne kadar uzakta yaşamasını tercih ettiğinizi belirtmeniz mümkün. Dişlerimi sıkıyorum sevgilim. Bu bir eziklik mi sizce? Bugun hiçbir şey yapasım yok ya sizinde öyle mi?


Kadınların hangisi şüpheci değildir? Ben sana hayran, sen cama tırman! Sevgilim telefonda tatmin olmak istiyor! Bu işin bir kolayı olmalı. O halde yeni sevgilinizin size gerçekten aşık olduğunu gösteren en büyük işaretleri aşağıda sıralıyorum.


Oh canıma değsin gibi bir tavır takınmaktan vazgeçtim. Biraz sen olmak istiyorum çünkü. Ve son cümlemi noktaladığımda şu yok’luk denilen şeyin bağımlısı olacağıma yemin ederim. Burası gurbet eldir, ben, sensiz garip kocan.


Sevgilim com sohbet

Sevginle cayır cayır yanıyor gönlüm her an. Gel gör sevgilim beni, şimdi ne perişanım, Budanmış bağ gibiyim, bak işte tarumarım… Resmin karşımda durur, ayırmam hiç gözümden, İnan bana sevgilim, seviyorum özümden. Gel sevgilim seninle biraz edelim sohbet. CAHILIM BEN, Ögrenemedim Yalani Dolani, Kirmayi, Aglatmayi, Ici Disi Baska Olmayi, Yüzüne Gülüp Ardindan Cukur Kazmayi, Olmadi Beceremedim Uyanikligi, HALA CAHILIM BEN.


Gönlümün saati gibisin sevgilim. Ne zaman aşk zamanı gelse, sen doğarsın gönlüme. Sana yazdıklarım, kalbimin en saf yerinde olgunlaşan inci taneleridir. Aşkına kanmaya muhtaç olan bir yürek bekler seni, yıldızlı. Sevdam mı az geldi Yoksa suç mu bildin Böyle güzel sevilmeyi Söyle bana neden gittin.


Yoran neydi seni Verdiğim huzur mu Çektiğim acı mı Ya da döktüğüm gözyaşı mı. Kırk katık ettik her günü Öyle kırık yaşadım dünü Unuttun mu gözlerinle güldüğümü Parçalayıp gittin garip gönlümü. Sevdiğin kızla konuşulacak konular hakkında hala endişelerin varsa sana konuşulacak konular hakkında ayrıntılı bir liste bıraktım.


Bu sohbet konuları ile kızlarla konuşulacak konular bulma hakkında korkmana gerek kalmayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar