22 Şubat 2018 Perşembe

Bir zamanlar bende deli gibi sevdim sözleri

Deli Gibi Sevdim şarkı sözü Tanju Okan – Deli Gibi Sevdim sözü Tanju Okan – Deli Gibi Sevdim sözleri Tanju Okan – Deli Gibi Sevdim şarkı sözleri. Deli Gibi Sevdim Şarkı Sözleri hakkında yaptığınız yorumlar da hakeret içeren yada onur kırıcı cümleler olmamalıdır. Lütfen sanata saygı çerçevesinde yorum yapınız. Neden saçların beyazlanmış arkadaş Sana da benim gibi çektiren mi var Görüyorumki hergün meyhanedesin Yaşamaya küstürüp içtiren mi var.


Neden Saçların Beyazlamış Arkadaş Şarkı Sözleri - Adnan Şenses. Bir Zamanlar Ben De Sevdim Hep Kapandım Dizlere Yar Elinden Yarelenmek İbret Olsun Bizlere Çaresizdim Ağlıyordum İnliyordum Bir Gece Buselikten Bir Semai Şarkı Yazdım Sizlere … İlginizi Çekebilir! Cenk Eren yepyeni albümü ‘Repertuvar Tanju Okan’ ile bir kez daha sevenlerinin beğenisini kazandı.


Tanju Okan’ın parçasını yeniden yorumlayan sanatçının albümünde yer alan şarkılardan biri de Deli Gibi Sevdim. Hakları sizde olan bir şarkı sözü veya klibin, sitemizde yayınlanmasını istemiyorsanız iletişim sayfamızdan bize ulaşırsanız,. Video Klipli Şarkı Sözleri.


Bir zamanlar bende deli gibi sevdim sözleri

Ruhunu kaybetme - Melek İrdem. Ateşle Oynama - Erol Evgin, Sıla. Talihimin Döndüğü Yok - Ferhat Göçer. Bir zamanlar bende deli gibi sevdim. Adnan Şenses - Deli Gibi Sevdim sözlerini beyendiyseniz paylaş düymesine kulanıb arkadaşlarınızla bölüşmeyi unutmayalım Neden saçIarın beyazIanmış arkadaş Sana da benim gibi çektiren mi var Görüyorumki hergün meyhanedesin Yaşamaya küstürüp içtiren mi var.


Bir Seni Sevdim Deli Gibi Bir Senin Oldum Inanır Mı Ki. Kamuran Akkor, Kamuran Akkor - Canımda Cansın. Katlanmayı bilmeyen aşkı çekemez Aşka mahkum edilen garip gülemez Ben de yanmışım senin gibi arkadaş Dünyanın derdi bitmez böyle arkadaş.


Feride Hilal Akın – İmkansız Aşk. Gözlerim körelmişti benim nasıl sevdim seni yıkıpta gittin beni. Sevmiyordun neden oynadin neden beni kırdın bu kalbi dağittin. Aldığın beddualarımla huzurun kalmasın uykularında kaçsın.


Gelme sakın istemem seni o yalan sözleri sahte bakan gözleri. Anasayfa Şarkıcılar İletişim Radyolar İçerik Ekle RSS. Sezen Aksu - Adı Bende Saklı. Bu sayfada deli sözler, deli sözleri, deli dolu sözler ve delice sözler bulacaksınız. Bir Kuş Uçur › Bir Zamanlar Deli Gönlüm.


Bir yolun başındayım yorgun argın kararsız tozlar var kuru dallar Sapsarı Bir aşkın buhranında sensizlik derdindeyim bitmek var gitmek var Çaresiz… Gelincik – Ayna. Sensiz ben bir deli kaderim buymuş benim. Ben bir Bordo Bereliyim, Vatan İçin And İçerim.


Bende bir bordo bereliyim ve bu dizi gerçek anlamda bizi ve bizim gibi bordo berelileri anlatan bir dizi başarılı Allah Türk askerine zeval vermesin Amin. Valla sana deli diyelim başka ne senin tekmen bize vız gelir tırıs gider sen söze tekme. ARKI SÖZLERİ - ŞARKI SÖZÜ 13. Sevgiliydi Bir Zamanlar. Mutlu et sen gittiğin yeri.


Ne Faydası Var Ne mecnun ne kerem bir çare bulmuş Ayrılık her aşkın kaderinde var Kendini zorlama tatlı sözlerle Teselli etmenin ne faydası var İbrahim Tatlıses Şarkı Sözleri - Sayfa - tualimforum. Bu sayfamızda size adam gibi anlamlı sözleri hazırlamaya çalıştık. Seni sen olduğun için sevdim ben mavi gözlerin için değil. Zamanlar geçse de hayatımdan aşklar bitse de deli gönlümde aklımda bir sen.


Aşkımız su üzerine yazılan bir masaldı göz kırpımı kısalığında kelebeğin ömrü uzunluğunda. Sen bir yerde ben bir yerde aşk gülümüz soldu gülüm. Kurduğumuz hayaller de hüsran oldu gülüm. Unutmak zaman ister demiştim yanılmışım. Negüzelsözler Evlat Sözleri konusuna bir göz atın!


Bir zamanlar bende deli gibi sevdim sözleri

Eski taş köprüleri hep çok sevdim… Bir ucunda ben, diğer ucunda hayalimdeki sen …. Arama Şarkı Sözü, Şarkı Sözleri, Lyrics. Bir dahaki sefere yorum yaptığımda kullanılmak üzere adımı, e-posta adresimi ve web site adresimi bu tarayıcıya kaydet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar