21 Şubat 2018 Çarşamba

Kendime not sozleri

AkIımın benden ve kaderden istedikIerinin derinIiği. Değindiğim tüm konuIar o kadar derin değiI. Yerli ve yabancı en güzel şarkıların şarkı sözleri müzik klipleri karaokeleri eşliğinde müzik dinleme keyfini sizlere sunuyoruz. Alıntılar ve Özlü sözler hakkında daha fazla fikir görün. Bölüm 2: Hep aynı insan hep aynı düşman Hep aynı aslan hep aynı timsah Hep aynı karar hep aynı hata Mümkünatı olmayan bi’ çaba.


Kendime not sozleri

Herkese keyifli okuma ve dinlemeler. Yorumlarınızla şu güzel şarkıyı süslemeye ne dersiniz? Doktorum sigaradan uzak durmamı söyledi, ben de bir metrelik bi ağızlık yaptırdım. Kendime not: Her gelen mesajı ondan sanma gerizekalı. Günümün büyük kısmı Türk haber sitelerinde, hiç bir işe yaramayan siyasetçi ve futbolcu geyikleri ve onlara yazdığım olağan üstü!


Pepsi Değil, Allah Yaşatır Seni. Bizi biIen herkese sesIeniyorum sokakIarda adaIet yoktur. KENDİME NOT : Gülümse , mutlu görün ve hiçbirşey olmamış bibi davranmaya devam et. Sagopa Kajmer Şarkısından Bunu Bir Yere Not Ederim Diyeceğiniz Aforizma Tadında Dizeler. Kendimi kendime hediye ederek kutladım son doğum günümü.


Depresif bu aIemin içinde akIi dengemi yitirip suikast notIarı tuttum kendime. Doğum günlerinde insanlar birbirlerine kutlama mesajı gönderirler, küçük jestler filan yaparlar. Kendim derken gerçek ben ile sanal ben arasında olsun.


Dedim ki yeni yaşım için kendime bir mektup yazayım. Anlayacağın yabancı değil, senden benden biri. Official Audio) şarkısının klibi ile müzik dinlemenin keyfini çıkarın. Kendime, projeleri önceden bitireceğim, orada güzel bir tatil yapacağım sözünü verdim. Bir dersten kaldım, bir dersten ise bütünlemede geçtim.


Kendime not sozleri

Bana aptalca hayaller peşinde koşmayan bir kalp gösterin, bende size mutlu bir insan göstereyim. Bencil insanların başkalarını sevemedikleri doğrudur, ama onlar kendilerini de sevemezler. Biliyorum, imkansız aşk bu ama hükmedemiyorum kendime. Rüyalarımın aşkısın, hep rüyalarımda kalacaksın.


I love you not only for what you are. Bunca ilgisizliğine, nasıl dayandım diye. Neye en çok çalıştıysam, ondan düşük not aldım. Sözler En çokta kendime üzüldüm. Bir yer buldum kendime sessiz, Kıymet bilmeyene çığlıklar attım, yerli yersiz.


Kendime not sozleri

Zaman ellerimde kum gibi dagilir iken, Yıllar beni tasa çeviren hokkabaz gibi. Bir anahtar var elimde her kapıyı açar, İşte kapılar ve işte dışta kalan bizler. Hepsi kendime özgü şeyler, basit cümleler değil. Süre olarak değerlendirin. In my mind when she’s not right there beside me Aklımda, yanımda olmadığı zamanlarda.


Zafere ilave edilecek yegane güç, tevazudur. Sınırların yerine, potansiyeline odaklan. Yaratıcı insanı motive eden başarma arzusudur, başkalarını yenme arzusu değil. Gülmek uzun zamandır rol yaptığım bir oyun hiç gülemedim aylar oldu çünkü ışığım yoktu. Mustafa Kuntay Küçük isimli şaire ait Bir Doğum Günü Yazısı.


Instagram sözleri arasında yer alan en güzel, etkileyici ve anlamlı ınstagram sözlerini bu içerikte bulabilirsiniz. Dans ediyordum Kendi kendime, kendi kendime Sen bana baktığın sürece Yalnız hissetmiyorum Bu şarkı devam ediyor, devam ediyor Ama sen bana baktığın sürece Eve gitmiyorum. Cause my heart so much misery Çünkü kalbimin çok fazla ıstırap çekmesine sebep olur.


I will not break the way you di. Sen benden gittin gideli Tenim küs olmuş tenime Sen benden gittin gideli. Konuya benzer diğer yazılar. Nakarat: Belki bir durakta, belki bir barda Belki gökyüzünde, belki yanımda Belki başka zaman, belki başka zaman.


Dudaklarımdayken sen, belki kanımda Umarım seni getirir bana yarınlar Belki başka zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar