19 Mayıs 2014 Pazartesi

Arnavutça kızçe ne demek

Türkçe - Arnavutça cümle çeviri nedir? Kaymakam Raif Bey, kapısının yumruklanmasıyla gözlerini açtı. Kıpırdanır kıpırdanmaz sırtına ağrı saplanınca yine eski kanepenin üzerinde sızmış olduğunu fark etti. Gün ışığının vurduğu örtüleri bozulmamış Devamını okuyun. Kızçe Makedonca ne demek, Kızçe Makedonca çevirisi, Makedonca translate, sesli çeviri, Kızçe nedir ? Okuyorum ama gerçekten hiçbir şey anlamıyorum.


Böyle melül melül bakmaktan başka bir şey yapamıyorum ama bu güzel bir mutluluk. Gözlük’ün Arnavutçaya çevirilen kitabından bana iki adet gönderildi. Ben de dedim ki; birisini hediye edeyim, hatıra kalsın.


Bursadan Büşra hanım için hazırladığımız bahçemiz #129303;. Sitemizdeki bilgiler, bütün insanların istifadesi için hazırlanmıştır. Manasi “yeminli bakire”.


Ta Lek Dukagjin’den töredir, Kanun’da vardır yerı. Eğer ailede kalmamış isa erkek yahut kız isteyıse, ulmuş ise akıl baliğ köyünın ilerı gelen on ikı erkeği ününde yemin içer, ülene kadar karşı cinsle münasebete gireceklerıne, evlenmemeye, kızan kızçe duğurmayacağina eder yemın. Calibriquot;,quot;sans-serifquot;; font-size: 11pt; line-height: 1; mso-ansi-language: TR; mso.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar