29 Temmuz 2014 Salı

Dürüst olun yeter

Adı vs Nick : Ahmet altay. Turgut Uyar Bütün mümkünleri kıyısındayım. Arkadaşlar beni 2abone yapın lütfen. Ders çalışmam gerektiği için çok video atamiyorum lütfen evdeki telefon, tabletlerden abone olun,başka kanaliniz varsa onlardan abone olun, ve. Aslında insanlar, sadece dua ederken dürüsttür.


Dürüst olun yeter

Dürüstlük doğruyu söylemektir, her düşündüğünüzü söylemek değil. Herkes vazgeçebileceği menfaati kadar dürüsttür. Bu devirde tek dürüst Azrail çünkü niyeti belli. Yeni katıldım bu siteye evlenmeyi dusunen ciddi dürüst güvenilir yalansiz samimi kişiler yaza bilir samimi olun yeter.


Vicdanlı olun biraz yazısı ve Kanat ATKAYA en son yazısını mı okumak istiyorsunuz, En güncel köşe yazılarını okumak için hemen tıklayın! O zaman zaten bana yazmayın. Yada yeterki baştan söyleyin dürüst olun.


Dürüst olun yeter

Görüşmeye niyetleri olmayanlar yazışıp günleri geçirip sonradan kaybolup durdukları için veya herşeye tamam diyip yazışıp günler sonra başta tamam dediği şeyi istemediğini söyleyip vazgeçtikleri için artık kim dürüst kim net bilmiyorum. Kadınları mutlu etmenin yolu diye bir sürü gereksiz haber çıkıyor. Bazen sadece onun sende bıraktığı izleri özlersin Her şarkıda ayrı bir hatıra saklıdır sanki istesen de silemezsin.


Ne ben onu baştan çıkarmıştım. Doğru dürüst olun yeter. Seni sevmeyen insanın arxasından qaçarkən, səni sevən insanlardan uzaqlaşdığını fərqinə varmazsan. Bari bir dakika dürüst olun ve bunun sebebini söyleyin, bunu öğrenmek hakkımız değil mi?


Pek çok şehrimizde var olan “Atatürk” statlarını yıkıp, yenilerini yapınca neden hiç birisine “Atatürk” adını koymadınız? Bunu öğrenmek bu halkın hakkı değil mi? Adam olabilmek için öz değerleriniz olmalı.


Kendinize karşı dürüst olun yeter dedim. Ayrıca doktorlara doğruyu söylemeniz gerek. Eğer tekrar kokain kullanırsanız, içinizde bir bomba gibi patlar. Dürüst güvenilir ve çalışkan olmalısınız.


Tek maddede açıklıyorudürüst olun, yeter. Az sözle çok şey anlatacaksın. Seni seviyorum diyeceksin sadece ama öyle her zaman değil, yalnızca hissettiğinde. Yüz dilde seni seviyorum desen ne fayda. Bir dilde adam gibi sevmedikten sonra.


Kimi zaman hayatın getirdiği olumsuzluklar mutsuz olmamıza sebep olur. Belki yağmura da gerek kalmazdı, insanlar bu kadar kirli olmasaydı. Kutsal Kitap şöyle der: “Artık yalanı bıraktığınıza göre birbirinize doğruyu söyleyin” (Efesoslular 4:25). Yalan söylemek, gerçekleri eksik anlatmak, hatta susmak bile güveni zedeler. Bu nedenle aranızda açık ve dürüst bir iletişim olmalı.


Başarısız boktan bir kış geçirdik. Kanımız bile doğru dürüst akmadı bir sürü çocuğu öldürdüler. Bu güzel sayfamızda sizler için Özlü Güzel Sözler, Dini sözler, Sevgi sözleri, Evimle ilgili sözler, Dünüre güzel sözler, Anlamlı sözler kısa, Set sozler, Firsatcilara sozler, Muhtaclikla ilgili sozler en güzel sözleri hazırladık. Hayır, ağzım kulaklarıma varmıyor.


Onların yaptıkları gibi kahkahalarla gülmüyorum, her gün benim ve benim gibi düşünenlerin kuyusunu kazmaya. Sohbet arkadaşı arıyor Evli dul liseli bayanlar sohbet edelim. Bu birliği ne bozuyorsa onu terk etmek zorundayız. Ama adamın dürüst olduğunu nasıl bilebilirdim. Birlik olun ve dürüst olun” dedi.


Dürüst olun yeter

Namazdan çıkınca içi para dolu cüzdanımı buraya kasten düşürdüm. Ben de geriye çekilip bakmaya başladım. Az sonra sen geldin cüzdanı alıp götürdün, ama çok geçmeden geri dönüp sahibini aradın.


Anladım ki, sen benim yardım etmek istediğim dürüst bir insansın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar