28 Ağustos 2014 Perşembe

Dürüst arkadaş arıyorum

Dost arıyorum-arkadaş arıyorum. Balıkesir-Edremit-Akçay sahil beldesinde yalnız yaşıyorum. Emekliyim, ekonomik sıkıntım yok. Mrblar ben alara yaşındayım bayanım, kendine güveni olan meslek ve iş sahibi erkek arkadaş arıyorum. Telefonda konuşup dertleşebileceğim ve güveneceğim biri olmalı.


Dürüst arkadaş arıyorum

Kısaca mesaj arkadaşı aramaktayım eğlenceli biri güzel sesli ve güldüren bir beyefendi arıyorum. Bu nedenle kendine ciddi bir erkek arkadaş arıyorum. Erkekte aradığım özellikler çok fazla değil ama yine de bakımlı ve düzgün görünümlü birisi olsa iyi olur.


Ankara da özel bir şirkette çalışıyorum ve Ankara da yaşıyorum. Selam ben Sivas’tan Feride yaşındayım dürüst bir bayanım dürüst bir erkek arkadaş arıyorum sohbet edecek telefonda konuşacak WhatsApp arkadaşlığı yapacak telefon arkadaşlığı yapacak konuşması eğlenceli bir erkek arkadaş arıyorum yaş problemim yok her yaştan kişilerle konuşabilirim Yeter ki muhabbeti güzel olsun WhatsApp arkadaşlığı yapmak istiyorum. Evim var, arkadaş arıyorum! Mecidiyeköy İstanbul Evin Özellikleri.


Dürüst arkadaş arıyorum

Lütfen ciddi olanlar başvursun saygılarımla görüşmek üzere. Arkadaş Bulucu Etiketler. Güzel bir bayan arkadaş arıyorum. Ben bir Birleşik Devletler askeri kadınıyım ve dürüst, samimi ve güvenilir bir kişiyle uzun süreli bir ilişki arıyorum.


Kendime güvencim tam olduğu gibi Karşımdaki kişinin de kendine ve bana güvenmesini çok isterim. Gerçekten güvenebileceğim bir erkek, hayat arkadaşı arıyorum. Bir cevap yazın Cevabı iptal et.


E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Merhaba ben yasindayim bayanim! Suriyeli bayan, suriyeli kadın arkadaş, suriyeli kız arkadaş, suriyeli bayan arıyorum, suriyeli bayan erkek arıyor. Allah korkusu olan yalan konuşmayan dürüst sadık alçak gönüllü temiz kalpli dini aile degerleri ile yetişmiş kilolu olmayan. Benimle ciddi arkadaşlık kurmak ister mısın?


Ciddi dürüst bir erkek arkadaş arıyorum. Maddi durumum iyi sayılır kendi evim var araım var daa önceden evlenmedim. Adana çevresi ilk favorimdir başka illerden de olabilir.


Dürüst arkadaş arıyorum

Askerliğini yapmış ve mesleğini eline alarak, ayda yeterli düzeyde maaş alan erkeklerin tek eksik hissettikleri noktalardan birisi de, evlenecek olan bayan adayları bulamamasıdır. Ancak sırf evlenmek için bu yola adım atmak istemeyen beyler, gerçek aşka inanan ve ömür boyu huzur. Bayan arkadaş arıyorum, dul bayan numaraları , Erkek arayan bayanlar , Ücretsiz arkadaşlık ilan sitesi , dul bayanların cep telefon numaraları istanbul ankara izmir arkadaşlık siteleri. Slm ben orhan yas boy 1. Durustluk temel ilkemdir. BENI TANIMAK ISTEYEN YAZSIN.


Basimi guvenle omuzuna dayiyabilecegim. Zengin bayanım erkek arkadaş arıyorum numaram. Ben hayatın insanlara sunduğu güzelliklerle mutlu olan maddiyattan çok maneviyata ve dostluğa önem veren sigara alkol kullanmayan, neşe dolu kıpır kıpır lisans mezunu, yaşında son derece bakımlı bir bayanım.


Sivas merkez dürüst bayan arkadaş arıyorum ne var yani bir dost saygı güvenilirlik içersinde arkadaşlık kursak titizimdir yazınız bayan arkadaşlar :)) sempatik cana yakın kanlı canlı aktif gencim maşllah tövbe nazar degmesin en yaz gerisi dnm. Burada önceliğimiz dürüstlük ve güven! Sizin niyetiniz ne kadar ciddiyse burada o şekilde karşılık bulacaksınız. Dürüst bir arkadaş arıyorum. Tüm profiller profesyonel ekiplerimiz tarafından incelenerek onay sürecinden geçmektedir.


Fake ve sahte profiller kesinlikle onaylanmayacaktır! Dolandırıcılıkların önüne geçebilmek için. Ben sakine yaşındayım aslen çankırılıyım ve ankarada yaşamaktayım mütevazi ev hanımıyım uzun zaman önce eşimden ayrıldım iki kız çocugum var yalnız yaşıyorum çalışma ortamım yok çalışamıyorum esmer tenliyim benimle görüşmek isteyen kişinin dürüst olan erkek arkadaş arıyorum ciddi olan beylerden iletişim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar