24 Kasım 2015 Salı

Telefonuma mesaj gelmiyor türkcell

Telefona Mesaj Gelmiyor Sorunu Çözümü. Sms ayarlarından tutun da diğer şebeke ayarlarına varıncaya kadar bu sorun yaşanabiliyor. Gerçi artık sms pek kullanılmasa da, bu noktada ön plana çıkarılan birbirinden farklı seçimler de gayet gerçekçi bir noktaya ulaşıyor idi.


Menüden “İletiler” bölümüne giriş yapın. Menü tuşuna basarak Ayarlara girin. Açılan sayfadan ayarını yapmak istediğiniz seçeneği tıklayın. Yakın zamanda sim kartınızı değiştirdiniz ve Bankadan şifre gelmiyor ise ilk yapmanız gereken şey sim kart blokesinin kaldırılmasıdır. Yada sms gönderirsiniz telefonunaz sms gelmez.


Ama merak etmeyin herşeyin bir çözümü var. Etiketler: telefonuma mesaj gelmiyor turkcell hattıma mesaj gelmiyor telefona mesaj gelmiyor. Son kuşlar adlı kitabın yazarı kimdir? Su buz haline geçerken hacmi neden artar, bunun canlılar için önemi nedir?


Aynı şey başka birisinin bana yolladığı mesajdada oluyor. Mesaj merkez numarası nedir Bu işlem sizin telefonunuz ile mesaj göndermenizi sağlar. Yani bu merkez numarasının ayarlarını yapmadığınz sürece kullanamassınız. Karşına bir ekran çıkacak. Hücre yayınını da açık ol konumuna getir.


Gol olduğu zaman telefonuna ücretsiz mesaj geliyor. Kesinlikle kısa mesajla karıştırma. Aylık tl aidat vs ben de bilgisayara girdim harbi türkcell sarı kutu diye bir sayfa var tele gelen iptal kodunu girdim. Birkaç defa denediğimde de bu sefer günlük şifre isteme limitini aştınız mesajı geliyor. Turkcell şifrem gelmiyor.


Yardımlarınızı rica ederim. Bu sayfamızda sizlere karşı tarafın sesi size neden az geliyor gibi sorunların neden kaynaklandığını sunacağız. Kapatmak istiyorum ama nasıl yaparım bilmiyoru. Cep telefonunuzdan MMS göndermek ve almak için cep telefonunuzun bu özelliği destekliyor olması gerekmektedir.


Bunun yanında ayarların da doğru yapılmış olması gerekmektedir. Biz de bu ayarları sizlere sunmak için böyle bir sayfa açmış bulunuyoruz. Sizlerin de karşılaşmış olduğunuz sorunlardan biri.


Samsung core prime(SM-G360H) telefonuma bilgisayar üzerinden yazılım güncelleştirmesi yaptım. Güncelleştirmeden sonra mobil veriyi açamadım telefonla arama yapamadım aynı zamanda arama ve mesaj da gelmiyor. Ayrıca yazılım güncelleştirmesi yapmama rağmen Android sürümü de yükselmedi hala sürüm 4. Mailler telefonuma gelmiyor.


Bazen geliyor bazen gelmiyor nasıl düzeltebilirim? Ama sesi hoparlöre aldığım zaman ses gelmiyor. Lütfen yardımcı olurmusunuz? Galaksi skullanicisiyim ve telefonum gelen aramalarda tum sesi acik olmasina ragmen sesi cikmiyor. Diğer operatör kullanıcısı iseniz Parola Girişi adımını kullanarak giriş yapabilirsiniz.


Tek sıkıntı VoLTE bazen gidebiliyor ve 4G çektiği halde geri gelmiyor ancak uçak moduna alıp tekrar açtığımda geliyor VoLTE. HD SES yazıp mesaj attım. Hemen volte etkinleştirildi diye cevap geldi.


Sim kartı tekrar kendi telefonuma taktım. Cep Anahtar, ileri güvenlik aracı olup mobil cihazlarda çalışan ve Tek Kullanımlık Şifre üreten ücretsiz bir uygulamamızdır. Son yıllarda akıllı telefon pazarında en çok tercih edilen modellerden olan Samsung Galaxy Serisi , kullanıcılarına sunduğu üst düzey kullan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar