15 Ağustos 2018 Çarşamba

Arkadasimi ariyorum

Arkadasimi ariyorum

Arkadaşlar benim için çok önemli eski bir sınıf arkadaşım vardı. Adı ve soyadından eminim onun dışında ili biliyorumdur. Hayat arkadasimi ariyorum.


Arkadasimi ariyorum

Mrb bende ciddi birisinisi ariyorum nurcan hanım tanışa bilirmiyiz RemZivargeloglu ay önce. Merhaba nurcan ben ankaradan remzi seninle tanışmak istiyorum niyetim ciddibir ilişki sifir bessuz otuz yedi iki yüz otuz bir oniki seksen dokuz mert ay önce. Niyetim ciddi bir Evlilik Rize de yaşıyorum yaşındayım.


Ailemle yaşıyorum doğayı seviyorum çiçekleri, gülleri, papatyaları çok severim beni seven erkek romantik olmalı bana sürprizler yapıp beni mutlu etmesi lazım #128578; Benimle bir ömür geçirecek beyler yazsın bakacağım. Ciddi düşünen kendine güvenen dürüst , saygılı , işi olan beyler yazarsa ilgilenirim. Bu sitede tüm arkadaşlık ilanları ve evlilik ilanlarını bedava olarak üyeler tarafından eklemektedir. Evlenmek isteyen erkek veya evlilik arayan bayanların tüm ilan ve yorumlardan ekleyen kişi sorumludur. Selam bayanlar emekli makina mühendisiyim bekar ve yanlızım ciddi birlikte konuşarak sırdaş yoldaş arkadaş sonsuz olan ruh ikizimi ariyorum benim gibi düşünen emekli veya evi olan çoçuksuz yanlız olgun muhterem bir hanim efendi ile ciddi evlilik amaçlı tanışmak buluşmak istiyorum saygilarımla yer önemli değil heryerde yaşarım ben yaş olarak ile.


Merhabalar ben Veli Ankara da yaşıyorum yaş bekârim,1. Almanya Türkleri için hizmet veren Almanya ilan avrupa siteleri içinde tüm ilanları üyeler ücretsiz eklemektedir. Almanilan, gurbette yaşayan maddi ve manevi dayanışma arayışında olan gurbetçilerimiz için sosyal sorumluluk üstlenmiştir. Selm lar oncelikle herkese hayirlisi ni dilemek le baslamakisterim ismim selin yasim 1boyum kilo buradaki bulunma sebebim bende herkes gibi uzgun bir es bulmak icin burdayim tabi bayan olarak bana dusmez es aramak fakat dunya eskisi gibi degil dir zaman hizla degisti ve insanlik cok degisik oldugunu dusunuyorum. Güzel sevimli bir bayanim.


Arkadaş arıyorum ücretsiz ve çok kolay ciddi seviyeli mobil arkadaşlık ilanları bulma sitesi mesajlaşmak bedava. Tüm Şehirlerden Arkadaşlık İlanları. Hepiniz Hoş Geldiniz Bizimde Tek amacımız olan herkesi mutlu mesut etmek elimizi taşın altına koyduk gerçek arkadaşlığın tek adresi olan sitemizde size ücretsiz chat yapma imkanlarının yanı sıra dilediğiniz şehirden ülkeden. Berlinde bir bayan ariyorum (görüntülenme) Kar Payi Aylik 3. Herkese selam, Birkaç yıldır hayalini kurduğum dünya turunu gittikçe daha da istemeye başladım.


Ve artık plan yapmaya başladım. Kız ve Bayan Telefon Numaraları, bütün bayanların fotoğraflarına detaylı olarak bakmak sureti ile kendi kişisel zevkinize uygun bir bayanı seçerek telefonda sohbet etmeye başlayabilirsiniz. Besiktas yildiz teknigin karsisindaki evime kadin ev arkadasi ariyorum.


Ciddi olan instagram dan yazsın :canozccan ekle. Slm ismim suna yasindayim bekarim lise mezunuyum buraya katilma niyetim derler ya dogruluk mu cesaret mi ben o cesareti buldum ve dogruluktan dolayi ve kendim gibi birini ariyorum sakin guler yuzlu sempatik olsun ben aynen oyleyim hayat arkadasimi can yoldasimi ariyorum watsap lutfen arkadaslar ciddi olanlar yazsın Bu İlanı Şikayet Et! Yaşam ümidimiz ,varlığımıza anlamlandıran tek gerçekliğimiz. Beni ben olduğum için gönülden seven,değer veren bir kalbi umarım burda bulurum.


Arkadasimi ariyorum

I am from Adana I come to Turkiye every year for a visit I am looking for my best Turkish lady friend for the prospect of marriage. Sevgili Güzin Hanım, köşeniz toplumumuzun bir minyatürü adeta. Aslında sizinle paylaşmayı arzu edeceğim başka şeyler de yok değil ama şu anki farklı bir konu. Selamin aleykum, burayı yeni buldum temiz kalpli durust olumune sevecek namusumu namusum edecek ölumune ardimda duracak hayat arkadasimi ariyorum acaba sen olurmusun ortak olurmusun.


Ciddi açık sozlu dul yanlız yaşayan bayan arkadas ariyorum. Erkek Arkadaş Arayan Kızlar. Cesur: Yaş bekarım bakımlı bayanlarla tanışmak istiyorum WhatsAp. Bir cevap yazın Cevabı iptal et. HAYATIMIN MELEĞİNİ ARIYORUM.


E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Sitemize eklenen arkadaşlık ilanlarını ilk siz görmek için abone olabilirsiniz. Herkese hayırlı kısmetler ben ankaradan taner dürüst cidti menfaat düşünmeyen hayat arkadaşımı arıyorum dini inancı olan allah korkusu olan bi bayanla. Almanyaya yerlesip iş bulup evlenmek istiyorum B. Ben kemal yaşında hiç evlenmemiş Kars da yaşayan bekar beyim. Buraya hayat yolunda yol arkadaşımı yani eşimi aramak için ilan ekliyorum.


YALNIZLIK zor oğlum var yasinda. Merhaba Adım Mehmet Boyum 1Kg 1Yaşım Ela Gözlüyüm Sportmen Yapım Var İstanbulluyum Şuan İzmir Tarafında Oturuyorum önceden Kısa Süreli Bir Evlilik Yaptım Anlaşamadığımız için Ayrıldık Yıllardır Bekarım Annem ile Beraber Yaşıyorum Rahatsız Olduğu İçin Bırakmadım Anneme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar