21 Mart 2014 Cuma

Kendime not twitter

Engelli bir hale gelmediğin sürece, metroda engelli asansörlerini kullanma. Uzun sözü, maksadını anlatamayan söyler. Mahfi Eğilmezin blogunda ekonomi, para ve maliye politikası, ekonomik krizler, felsefe ve Hitit tarihi üzerine yazı ve makaleler bulunmaktadır.


Bu aralar kendinize en cok söyledikleriniz, bunu sakin aklından cikarma dediğiniz seyler neler? Favori alıntılar ve Slogan hakkında daha fazla fikir görün. Bugünlerde biraz farklısın. Aslında hep farklısın da, bugünler biraz farklı. Sanki bir gün öleceğini yeni öğrenmişsin gibi davranıyorsun.


Onca görevin, sorumluluğun varken boşveriyorsun ve boşluğa devam ediyorsun. Karma ve Psikoloji hakkında daha fazla fikir görün. En son geçen hafta kokulu taşlardan bahsetmiştim bu haftada şerbet için aldığım bardakları süsledim. Ve her zaman sakin kalamadım. Asıl önemli olan benim nasıl hissettiğim diye kendi kendime öğütlemeye çalışsam da, rakamı arkasını dönüp beni 0’la arasında ezecekmiş gibi hissediyorum.


Kendime not twitter

Hızlı nüfus artışının ve zenginleşmenin getirdiği gereksiz, kaynakları ve çevreyi tahrip edici tüketim övgüye layık. Kimse senden değerli değil. Görmek istemediğin şeye bakma. Kalp kırmamak için kendini kasma.


Salak insanlarla muhattao olupta kendini küçük düşürme. Yıkıldığı zaman altından kalkabileceğin hayaller kur. Bu yeni blogla dünyaları kurtarmayı falan planlamıyorum.


Kendime not twitter

Zaman zaman kendime, zaman zaman hissettiklerimden haberi dahi olmayan anneme, bazen de henüz düşüncesi bile ortada olmayan doğmamış çocuklarıma anlatmak için yazmaya başlıyorum. Bundan sonraki yazılarımda kendimden M. Sesin şiddeti, ışığın parlaklığı bile benim elimde. Her filmde yükselişi görkemli kılmak için düşüş yaşanır. Hayat kısa ve kendine iyi davran.


Yeni yorumları bana e-posta ile bildir. Eposta yoluyla yeni yazıları bana bildir. Kendini kullanma kılavuzunuz var mı? Hatalarımız kadar insanız. Orta yaş krizi mi, aydınlanması mı?


No comments: Email This BlogThis! Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Yılında Bolu’da doğdum fakat aslen Giresunluyum, ilköğretim ve lise dönemini sırası ile İstanbul-Giresun-Kayseri üç leminde noktaladım ve üniversite hayatına Gazi Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümü ile başlayıp sonrasında sırası ile Korgün yazılım, 3nokta web ajansı ve bir e-ticaret firması olan EkoPC firmalarında çeşitli departmanlarda. Tabiy ki oley çünküü pek güzelli çalışıyorum arkadaşlar.


S, bildiğin mal gibiydim başka kibar bi tanımı yok. Ne çalışabildim ne ayıldım, dedim bu böyle olmaz. Meraba, öncelikle sana iyi geceler diliyorum. Bunları uzun zamandır ziyaret etmediğim kuyumun dibinden yazıyorum, evimden.


Kendime not twitter

Bunları içime bir türlü sinmeyenlere gözümü dikmemeye. Yazarı hatice nayır olan KENDİME NOT. Bunu E-postayla Gönder BlogThis! Ruh halimin Ernesto’sy teoride iyi fakat pratikte hepten yoksun. Yanlız Kalpler Durağı – Devamı İçin Tıkla!


Kendime Not:) Written by nejla_23.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar