18 Kasım 2016 Cuma

Avon color trend amethyst ruj

Avon color trend amethyst ruj

Her şey güzel dudaklarda ve güzel bir gülümsemede gizli. Yıldız Fırsatlar Tüm Kampanyalar Cadde Satış Yap Bize Ulaşın İade Süreci. AVON COLOR TREND RUJ - RENK: AMETHYST. KARGO BEDAVA - HIZLI GÖNDERİ - ORİJİNAL ÜRÜNLER. Ruj fiyatı Makyaj kategorisinde.


Avon color trend amethyst ruj

Makyaj ürünleri binlerce marka ve uygun fiyatları ile n11. Rengi güzel ,kalıcılık fena değil ,içinde az miktarda ışıltıları var ancak kuru bir yapıya sahip altına mutlaka bir nemlendirici uygulanmalı yoksa fena kurutuyor. Avonun color trend rujlarını çok begeniyorum.


Her indirime girdiğinde ,kendimi tutamazsam alıyorum mutlaka. Diğer üçünü daha sonra paylaşacagım. Passion;Daha çok nar çicegi gibi ancak pembeye kaçıyor biraz. Kalıcılığı çok iyi değil gün içerisinde sıkça tazelemek gerekiyor.


Mor alt tonlu bir pembe ve sedefli diyebilirim. Kendime yakıştırdığım bir renk oldu. Sezon indirimleri ve Kapıda Ödeme Avantajı Morhipo. Neyse biz incelememize başlayalım.


Günlük kullanılabilecek,çok çok başarı beklenmeyecek rujlar. Aslında fena sayılmazlar ama dudaktaki kusurları belli etmeleri çok hoşuma gitmedi. Avon kampanyasını kaçırmayın!


Ki benim dudağımda çocukluktan kalma bir yaramazlığımın eseri var uçuk varmış gibi. Gönderen ozzy zaman: 15:11. Dayanıklı ve çarpıcı renkler!


Atiye diyor ki;Kendinize uygun bir renkte ruj seçtiğinizde sizi kimse tutamaz! Doll Pink içerisinde sim vs. Pout ise harika bir bordo.


Avon color trend amethyst ruj

Garnet glow, pink diamond ve star light dönem dönem çıkan kolaksiyonlardan aldığım rujlar ve iyiki almışım dediklerim :) Açıkçası ben bu seriden aldığım hiç bir rujdan pişman olmadım, o nedenle gönül rahatlığıyla tavsiye edebiliyorum. Pratik ve canlı renkli, mat görünümlü rujlar ile büyüleyin! Color Trend Ruj Çevirip açın! Amethyst:Görüldüğü üzere parlak bir mor.


Ancak sürdüğünzde çok yogun bir mor çıkmıyor. Büyük Beden Elbise, Abiye, T-Shirt, Kapri, Pantolon,Mayo ve Daha Nice Ürünler Yüzlerce Çeşit İmkanı ve Kapıda Ödeme Fırsatıyla Sizi Bekliyor. Bayaa koyu bi rengi var ama fazlalığını. Doar atât :) Spor la cumpărături! Sezonun Birbirinden Şık Birbirinden Güzel Abiye Elbise Modelleri Uygun Fiyatlar ve Kapıda Ödeme Seçeneğiyle Bir Tık Ötenizde!


Kozmetik markalı şık bir AVON mi arıyorsunuz? GLAMI üzerinde, kıyafetinizi bu markadan parçalar ile kolayca tamamlayabilirsiniz. Ve hiçbir satış veya indirimi kaçırmayacaksınız.


Bu seriyi genelde genç kızlara yakıştırıyorum ama çok uygun fiyatlı olması yüzünden her sipariş verdiğimde bu seriden bir rujda ekliyorum. Son verdiğim siparişte bu renge vuruldum resimdeki renk gibi olur mu olmaz mı bilemedim ama sipariş verdim. Kategoriler Markalar Kampanya İndirim Hediye İletişim Bayilik. Bunu yaparken, her büyük firmanın yapması gerektiği gibi sağlığınızı da düşünen Avon, modayı ve yenilikleri en yakından takip eden şirketler arasındadır.


Likit far daha önce denemediyseniz mutlaka buna bakmalısınız. Eksik Ürün ve Ruj hakkında şikayet yazmak, Eksik Ürün ve Ruj ile ilgili sorunlar ve kullanıcı yorumları için tıklayın! Malum henüz evde işler yoğun değil erkenden de kaldırdılar bende vakit kaybetmeden kaldığımız yerden devam edelim istedim. This Pin was discovered by donnasmakeupandbeauty.


Discover (and save) your own Pins on Pinterest.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar