22 Kasım 2016 Salı

Ona aşık olmak istiyorum

Ona aşık olmak istiyorum

Hayatını normal yaşa, istediğin şeyleri yap, ilişkilerin olsun. Ama sadece aşık olmak için farklı arayışlara girme. Otobüste yanyana dahi oturmam diyeceğin bir insanı durakta görürsün.


Ona aşık olmak istiyorum

Durağa yaklaşırkan yüzündeki ifadeye, giydiği kıyafete, duruşuna, telefonla konuşurken seçtiği cümlelere, ses tonuna aşık. Esra’ya mektuplar (26) O’na aşık olmak istiyorum. Yalnız olmadığını göstermiş olacağım, sayende. Ama ben bir tek Onun rızasını kazanmış olmak istiyorum, Peygamberimize layık olmak istiyorum. Belki bir gün ben de nur görmek istiyorum.


Başlangıç olarak hoşlandığın biri varsa ona şans vererek başlayabilirsin. Tabi bu süreçte onu tanımaya çalışacaksın kişilik yapısını öğreneceksin. Fikirleri düşünceleri sana hitap edip etmediğine bakacaksın.


En İyi Görüş(eig) Oranı. Mutlu olduğum bir gelişme yaşandığında hemen ona anlatmak istiyorum. Seçtiğin davranışlara göre sen ona, aklındaki kişiye körkütük aşık değilsin. Bu elbette ki onu sevmediğin anlamına gelmiyor.


Ona çok değer veriyorsun, hayatında bulunmasını istiyorsun fakat ona sadık. Duygu Yetiş, bir senelik dinlenmenin ardından “Uçurum”la ekranlara döndü. Kendini her ortamda koruyan bir erkeğe çok ihtiyacı vardı ve bu ilgiyi ona verecek erkeği bulmuştu.


Yıllar sonra gelen bu erkeğin ilgisi sevgisi koruması onu çok mutlu etti. Adam Özlem’in durumunu biliyordu. Com Nedir Sayfası ile sözcükler,kelimeler,kavramlar ve anlamları,sözcük,kelime,kavram,AŞIK OLMAK,aşık olmak,asik olmak ANASAYFA. Keşke biri çıksa da aşık olsam.


Aşık olma isteği var içimde. Birinden hoşlanıyorum ama bana sadece hoşlantı gibi geliyor bilemiyorum. Ben hoşlanmak değil aşık olmak istiyorum. Günlük hayatta insanın tanışabileceği kişi sayısı sınırlı. Ortalıkta bi sürü abaza tip olunca parazit yaratıyor, ideal kızı bulmanız zorlaşıyor.


Ancak Ferit İstanbul’da Zehra ile tanışır ve ona aşık olur. Büyük bir çıkmaza giren Ferit, bir yandan köydeki nişanlısını diğer yandan da aşık olduğu Zehra’yı düşünmektedir. Ama diğer taraftan gezip tozduğu ve gönül eğlendirdiği. Nasıl olsa herşeyi ona soruyoruz.


Sorumuz ‘aşık olmak istiyorum ben nasıl aşık olurum’ oldu #128578; Bu konuşmanın hemen arkasından bu yazıyı yazmaya başladım. Arayacağımız kelime aşık olmak istiyorum ben nasıl aşık olurum olacak. Sevmek gerçekten çok güzel bir olay. Evrenin temelinde de sevgi yatıyor. Bize düşen bu temelde bir çakıl taşı olabilmek.


Onun için yoğrulmak ve o özle beraber olmak. Eşine göre kadınlar ona hayrandır, Ayşe’nin de kıymetini bilmesi gerekmektedir. Fakat onunla olmak yetmiyorsa ve ekstra bir şeyler yapma ihtiyacı duyuyorsanız, karşınızdaki insana aşık olmak yerine, onu bir tür aktivite arkadaşı olarak görüyor olmanız da mümkün.


Bu sorunsalı aydınlatmak için, günlük hayatınıza, onunla geçirdiğiniz kısa anlara bakmalısınız. Bir kocadan, daha doğrusu bir ilahtan kendini kurtarmak o kadar kolay mı? Yaşayarak öğrendim ki, hiç mi hiç kolay değil.


Onu bir koca, bir aşık, bir erkek olarak değil, ulaşılmazı zor bir ilah olarak görüyordum. Dünyanın en şanslı kadını bendim, olağanüstü bir kocaya sahiptim. O da beni olağanüstü görüyordu. Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.


Sadece Sevilmek İstiyorum. Evet yaptım değiştim onun için. Bu yüzden kaybedilen aşklar asla tekrar aşık olamazlar. Hepimiz hayal etmişizdir. Benim onu sevdiğim kadar çok sevsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar