18 Kasım 2016 Cuma

Beni ne kadar tanıyorsun whatsapp

Selamı aleyküm beni ne kadar tanıyorsun #128514;. En çok dinlediğim şarkıcı( bu aralar ) Bertuğ cemil Sancak Saykan Taladro. Kaç tane gerçek dostum var. Hayatımın geri kalanını nerede geçirmek isterdim.


Bir çiftlik evinde dinlenerek Dünyayı dolaşarak New york ta alışveriş yaparak Sessiz Sakin bir adada güneşlenerek. Neyse bari bakalım siz beni ne kadar tanıyorsunuz #128514;. Complete (success) 1: En sevdiğim sosyal medya hesabı? Beni ne kadar tanıyorsun? Nasıl güzel bir aşka ve ilişkiye sahip olduğunu hissedebiliyoruz.


Bu kadar detaycı ve ilgili olman emin ol partnerini de çok mutlu ediyordur. Bizden sana kocaman bir maşallah! This video is unavailable. Bu oyun ilişkinin başlarında oynanabileceği gibi ilişkinin biraz daha oturmasıyla da oynanabilir.


Yalnız dikkat edilmesi gereken bir nokta vardır, o da ilişkiyi bitirmemek! Bu arkadaşlığımızın testi. Bir quiz oluşturun, arkadaşlarınızla paylaşın, cevap vermelerini ve sonuçları görmelerini sağlayın. Feel free to contact me for any queries.


Me is a page where you can participate in quizzes and tests about anything. You can also create your own quiz. Bir kişi test oluşturur ve min 4-kişiye sosyal medya yada whatsapp üzerinden bu linki gönderir. Onun linkine tıklayıp testi çözene kendi testini oluşturması teklifi yapılır oda aynı şekilde testi oluşturup 4-kişiye gönderir ve bu şekilde yayılma sağlanır.


Beni ne kadar tanıyorsun whatsapp

Arkadaşlarım beni ne kadar tanıyor? Geri Teknoloji Hola Quiz nedir? Yoksa bende ekli olduğu için mi görüyorum. Whatsapp hikayesini kimler görebilir? Bu hikayeyi kimler görebilir kısacası aydınlatınız.


Kendini ne kadar tanıyorsun? Annenizi ne kadar iyi tanıyorsunuz ? Kısa bir test ile bunu öğrenelim. Bu yarışmadan yola çıkarak bizde sizler için bir kaç test sorusu hazırladık. Umarız sonuçlar hoşunuza gider.


Beni ne kadar tanıyorsun whatsapp

Android işletim sistemi hem avantajları, hem de dezavantajlarıyla adından sıkça bahsedilen bir işletim sistemidir. Bu gruba akıllı telefonları da dahil edersek rakamı üçe dörde katlaya bilmek mümkün hale gelmektedir. Siz kendinizi biraz tanıyorsunuz.


Evet, kendinizle alakalı yaşamaya yetecek kadar bilginiz var. Ama birisi sizi tanımaya kalksa, sizinle alakalı hiçbir şey öğrenemez, çünkü sizde kendinizle alakalı derinlikli bilgi yok! Biraz hafıza tazelemeniz gerekiyor kısaca.


Yenidoğan Bebeğini Ne Kadar Tanıyorsun? Bebeklerin genel özellikleri biliyor musun? Eşini Ne Kadar Tanıyorsun? Müslüman Gençlere Krizlerle Başa Çıkabilmek İçin Stratejiler.


Aşağıdaki soruları kendinize uygun olacak bir şekilde samimi olarak işaretleyiniz. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın “Sen hangi dünya lideri tanıyorsun? Test) Bilim Genel Testler Uzay Gezegenleri Ne Kadar Tanıyorsun? Anasayfa Atatürk’ü Ne Kadar İyi Tanıyorsun? Uykusuzluğa iyi gelen yöntemler nelerdir?


Erkekleri Ne Kadar Tanıyorsun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar